نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در اصفهان

اصفهان ( پانا) - زنگ ایثار و مقاومت در آموزش و پرورش استان اصفهان نیز به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در اصفهان

آیین استانی زنگ ایثار و مقاومت با حضور مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان،مسعوداحمدی‌نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان اصفهان، حجت‌الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان، خانواده شهید رحیمی، مدیران آموزش‌وپرورش نواحی شهر اصفهان، سرهنگ حسین رجب پور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی، سرهنگ محمد رضایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس و سرهنگ پیمان صفت رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان و مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در دبیرستان هاتف ناحیه ۴ اصفهان برگزار شد.

در این آیین ضمن رونمایی از عکس‌های ۱۶۶ شهید دبیرستان هاتف، زنگ ایثار و مقاومت توسط مدعوین به صدا درآمد.

مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در سخنانی در این جلسه اظهار کرد: برنامه های بسیار متفاوتی در آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وجود دارد. برنامه راهیان نور را امسال با پوشش صددرصدی در پایه دهم صورت می گیرد. در طرح لاله های روشن، در مدارسی که به نام شهدا هستند یاد آن شهید گرامی داشته می شود و سال گذشته استان اصفهان توانست رتبه برتر طرح لاله های روشن را کسب کند. ما امسال جشنواره علمدار با یاد شهید سلیمانی را برگزار می کینم و سال گذشته هم برنامه های متنوعی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برگزار کردیم.

وی افزود: ما امروز شهید لندی را داریم که به عنوان یک اسطوره شناخته می شود، شهدا هم همین گونه بوده اند و زمانی که باید به وظیفه شان عمل کرده اند.

اسماعیلی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم پیروان راه شهدا و ایثارگران باشیم باید دانش‌آموزان را با زندگی و منش و شخصیت شهدا آشنا کنیم که از همین رو سعی کردیم همواره در حوزه پرورشی به‌گونه‌ای رفتار کنیم تا تمام زوایای شخصیتی و دنیوی شهدا به دانش‌آموزان به‌خوبی نشان داده شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار