پیوند محرم ، صفر ، هفته دفاع مقدس و تعلیم و تربیت ، پیوندی ناگسستنی است

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت تقارن سه رویداد مهم فرهنگی ، تربیتی، اربعین حسینی ، هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت می تواند آینده سازان ایران عزیز را به استقلال علمی و فرهنگی رهنمون سازد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پیوند محرم ، صفر ، هفته دفاع مقدس و تعلیم و تربیت ، پیوندی ناگسستنی است

به گزارش پانا، علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان نمونه علامه حلی شهرستان دشتی اظهار کرد: امروز در حالی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنیم که تقارن بسیار ارزشمندی بین سه رویداد مهم فرهنگی، تربیتی که می تواند نسل فردای میهن اسلامی را بسازد به هم گره خورده است.

موحدی افزود: پیوند محرم، صفر، هفته دفاع مقدس و تعلیم و تربیت پیوندی ناگسستنی است و حاصل این پیوند تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است ، زمانی شهید فهمیده ها، بعد ها شهید حججی ها محصول تربیت در تراز انقلاب اسلامی شدند .

موحدی ضمن اشاره به جانفشانی نوجوان ۱۵ ساله علی لندی گفت: تربیت در تراز انقلاب می تواند علی لندی را به قهرمان ملی و الگوی دانش آموزان سراسر جهان تبدیل کند به نحوی که در حکم شهیدان قرار بگیرد .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از مدیران، معلمان، آموزگاران، دبیران و مربیان و مشاوران بیان کرد: در این دو سال آموزش مجازی و تعطیلی مدارس متاسفانه گسست های تربیتی زیادی در حوزه دانش آموزی داشته ایم که امیدواریم به فضل الهی با انجام واکسیناسیون حداکثری آحاد جامعه و ان شاالله واکسناسیون دانش آموزان ، کم کم شاهد بازگشایی حضوری مدارس و کاهش آسیبهای اجتماعی باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار