همزمان با سراسر کشور؛

زنگ ایثار و مقاومت در سیستان و بلوچستان نواخته شد

زاهدان (پانا) - زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در مراسمی نمادین در سیستان و بلوچستان به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار و مقاومت در سیستان و بلوچستان نواخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم که در مدرسه شاهد شهریار ناحیه ۲ زاهدان برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ارج نهادن به مجاهدت ها، ایثار، تلاش، گذشت و فداکاری تمام کسانی که رفتند تا ما بمانیم و با آرامش برای بقای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم، وظیفه‌ای مهم بر دوش همگان هست.
حمیدرضا رخشانی تصریح کرد: اگر هم اکنون ایران اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن دارد؛ نتیجه همان مجاهدت ها و از خودگذشتگی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: زنگ ایثار و مقاومت به پاس زحمات همه کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از میهن اسلامی از جان و مال خود گذشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: نواختن این زنگ در مدارس، زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در میان دانش آموزان و آینده سازان کشور است.
رخشانی با بیان اینکه امسال شهید شاخص استان و کشور شهید حاج قاسم میرحسینی است، گفت: صفات بارز و برجسته این شهید والامقام باید به همه دانش آموزان و مردم کشور معرفی شود.
وی ادامه داد: امروز راه مقاومت برای همه نگاه به ولایت و قانونمندی است؛ اگر زیر چتر ولایت قانون مدار باشیم یقینا خیلی از مشکلات و مسائل در جامعه ما حل خواهد شد و به یک الگوی فاخر در جهان تبدیل خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار