کاراته قهرمانی جهان؛ روند انتخابی تیم ملی زنان ایران مشخص شد

تهران (پانا) - نایب رئیس فدراسیون کاراته روند انتخابی تیم ملی کاراته زنان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کاراته قهرمانی جهان؛ روند انتخابی تیم ملی زنان ایران مشخص شد

اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: دومین مرحله انتخابی تیم ملی بانوان ۹ مهر ماه به صورت دوره ای برگزار خواهد شد که تمامی نفرات حاضر در اردو بانوان به جز سارا بهمنیار، طراوت خاکسار و رزیتا علیپور که رنکینگ جهانی آن ها زیر ۱۰ است شرکت خواهند کرد.

وی افزود: در این مرحله از انتخابی دو نفر برتر هر وزن در اردو باقی خواهند ماند تا آماده مرحله بعدی (سوم) انتخابی شوند. در مرحله سوم نیز سه ورزشکار حضور خواهند داشت و مسابقات به صورت دوره ای و رفت و برگشت خواهد بود.

امینی ادامه داد: هر ورزشکاری به علت مصدومیت یا مشکلات شخصی در دو مرحله پایانی نتوانند شرکت کنند، شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست خواهد داد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون در ادامه گفت: در مرحله پایانی این انتخابی که به صورت دوره ای و رفت و برگشت انجام می شود، مرحله رفت آن ۲۰ مهر ماه و مرحله برگشت آن اول آبان خواهد بود تا در مجموع این دو مرحله نفرات اعزامی در ترکیب انفرادی برای مسابقات جهانی مشخص شود.

امینی در خصوص تشکیل کومیته تیمی بانوان در مسابقات جهانی گفت: با نظر کادر فنی که شاخص های مورد نظر را برای تشکیل ترکیب کومیته تیمی مد نظر دارند که از بین این نفرات از حداکثر ظرفیت استفاده شود که بتوانیم نفرات بیشتری را در اردو نگه داریم تا با تیمی قوی عازم مسابقات جهانی امارات شویم.

اشرف امینی در پایان گفت: این مراحل انتخابی در ابتدای هر مرحله اردو که در آینده داریم برگزار می شود تا اردو ها با نفرات برتر آن ها انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار