حسن روشن در گفت‌وگو با پانا

مدیران استقلال در ۱۵ سال اخیر به مشکلات ریشه‌ای توجهی نداشتند؛ آجرلو هواداران را دلگرم کرد

فرهاد مجیدی غرور کاذب دارد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است تنها راه حل مشکلات بزرگ استقلال توجه به مشکلات ریشه‌ای است.

کد مطلب: ۱۲۱۸۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران استقلال در ۱۵ سال اخیر به مشکلات ریشه‌ای توجهی نداشتند؛ آجرلو هواداران را دلگرم کرد

حسن روشن در گفت‌وگو با پانا، درباره انتصاب مصطفی آجرلو به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: « این تصمیم از سوی بالادستی گرفته شد و تا زمانی هم که عملکرد آجرلو را به عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال نبینیم نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. اما چیزی که من و همه پیشکسوتان استقلال به آن تاکید داریم این است که مشکلات باشگاه استقلال اساسی حل و فصل شود. »

پیشکسوت استقلال افزود: « در ۱۵ سال اخیر هر مدیری که به مجموعه باشگاه استقلال اضافه شد به دنبال قهرمانی در لیگ یا عنوان دوم و سومی یا کسب سهمیه آسیایی بوده؛ هیچ زمانی مدیریت تیم به مشکلات ریشه‌ای توجه نکردند و تنها در مدت زمان محدود، خود این مسائل را اختصاصی می‌دادند. »

وی ادامه داد: « همه مشکلات باشگاه استقلال این است که مدیرعامل‌ها تنها به فکر حل مشکلات به صورت مقطعی هستند؛ این باشگاه یکی از قدیمی‌ترین‌هاست و نباید شاهد چنین مشکلاتی باشیم. اما همه آنها به جای برنامه بلندمدت، کوتاه مدت دارند که این پاسخگوی مشکلات استقلال نمی‌شود. »

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: « آجرلو از بزرگان ورزش ایران بوه و هست البته ا‌و در استقلال سابقه ندارد که این موضوع هم ملاک نیست. مهم سابقه فوتبالی است که او در پاس فعالیت داشته و به خوبی همه مشکلات برای او تعریف شده‌اند. »

روشن درباره پایان کار احمد مددی در باشگاه استقلال گفت: « مددی جایگاهی در استقلال نداشت و هواداران با او مخالف بودند اما به آجرلو چنین دیدی ندارند و با او مخالف نیستند هر چند که کار سختی دارد اما موفقیت‌های ورزشی که داشته باعث دلگرمی هواداران شده است. »

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط فرهاد مجیدی عنوان کرد:« استقلال شرایط خوبی ندارد و طبیعی است تیم هم نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده است. البته من معتقدم او به خودش ظلم می‌کند. آرامش در استقلال الان وجود ندارد و همین موضوع می‌توانست پاشته آشیل استقلال شود. متاسفانه مجیدی غرور دارد و از بزرگ‌تر در کنار خودش بهره‌مند نمی‌شود و همین موضوع باعث شده تا شرایطی خوبی نداشته باشد. »

وی در پایان درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت: « استقلال در دوره نقل و انتقالات بسیار ضعیف بسته شد و چندین بازیکن مهم خود را از دست داد؛ البته نه اینکه من به بازیکنان قبلی خیلی امیدوار باشم نه این طور نیست اما به نسبت بازیکنان فعلی کمی شرایط بهتری داشتند. با این حال تیم نیاز به چند مهره دارد اما نکته جالب اینکه خیلی از بازیکنان هم برای استقلال ناز می‌کنند در صورتی که مسئولان باشگاه باید بدانند هر بازیکنی که ناز کند جایی در تیم ندارد. این مسائل در استقلال جا نفتاده و مشکلات زیادی هم به وجود آورده است. این باشگاه ۴۰ میلیون هوادار دارد و تک تک آنها هم پشت این تیم هستند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار