معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

والدین در برابر بازگشایی مدارس ایستادگی نکنند

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به‌عنوان یک معلم و خانواده‌ دانش‌آموز از والدین تقاضا کرد تا در مقابل بازگشایی مدارس ایستادگی نکنند و بدانند که تمامی دست اندرکاران بحث تعلیم و تربیت، دلسوز فرزندان بوده و بی‌تردید سلامت دانش‌آموزان در اولویت همه آنها خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۱۸۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
والدین در برابر بازگشایی مدارس ایستادگی نکنند

حبیب الله خجسته‌پور در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید به میزبانی مدرسه شاهد دخترانه سمنان، با اشاره به امکان تحصیل دانش آموزان به صورت حضوری تصریح کرد: با رشادت های کادر درمان در همه گیری بیماری کووید۱۹ و همت معلمان در آموزش های برخط، امروز فرصت ادامه مسیر به صورت حضوری فراهم شده است که خانواده ها نباید در برابر حضور دانش آموزان در مدارس گلایه کنند؛ زیرا تمامی تمهیدات بهداشتی و واکسیناسیون سراسری صورت گرفته است.

وی که سال‌ها در کسوت معلمی فعالیت کرده خاطرنشان کرد: همزمانی اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی فرصتی برای یادآوری از مکتب امام حسین(ع) و از خودگذشتگی های رزمندگان و تربیت نسلی انقلابی است. دانش آموزان ما همواره در برهه‌های مختلف از طول عمر نظام‌ جمهوری اسلامی نشان دادند که پیرو مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: تقارن بازگشایی مدارس، هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی بسیار ارزشمند است و نشان از این دارد که هر کدام از این موارد می تواند متاثر از دیگری باشد؛ در طول ۸ سال دوران دفاع مقدس اگر جوانان این مملکت از دین و کیان نظام دفاع کردند، به دلیل درسهایی بود که از عاشورا و اربعین حسینی گرفته بودند و حقیقتا به خوبی این درس را پس دادند.

خجسته پور، وحدت کلمه را اصلی ترین رمز مقابله با جنگ فرهنگی برشمرد و افزود: وحدت کلمه در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی کشور در برابر دشمنان شد و باید بار دیگر با وحدت کلمه در جامعه در برابر جنگ فرهنگی ایستادگی کنیم.

وی در ادامه افزود: از معلمین و فرهنگیان عزیز که در طول دوران همه گیری ویروس کرونا، دست از آموزش و تعلیم برنداشتند، تقدیر و تشکر داریم و انشالله با تمهیدات انجام شده در سال تحصیلی جدید، شاهد حضور پرشور دانش آموزان در فضای مدرسه خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه با وحدت کلمه توانستیم در مقابل تمام کفر قرار بگیریم، تاکید کرد: دشمنان ما نیز می توانستند از این ایستادگی ما عبرت بگیرند، اما اهل بصیرت نبودند و بعد از ۸ سال دفاع مقدس، جنگ های دیگری را به ما تحمیل کردند.

خجسته پور، باعنوان این مطلب که دانش‌آموزان و مربیان و معلمان ما نیز در طول این چند دهه نشان دادند حقیقتا شاگردان خوبی برای امام حسین(ع) و رهروان خوبی برای رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بودند، یادآور شد: ۸ سال دوران دفاع مقدس برای ما دوران درس آموزی بود، آموختیم اگر تمام غرب و شرق عالم و مرتجعین منطقه با پشتیبانی مالی در مقابل یک نظام قرار بگیرند، اما ما وحدت کلمه داشته باشیم، می توانیم دربرابر تمام دنیا قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی، ذره ای از ارزش‌های دینی نوجوانان و جوانان ما کم نشده است؛ آنها به خوبی در دوران ۸ سال دفاع مقدس، ایثار و از خود گذشتگی داشتند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، تصریح کرد: پس از جنگ، دشمنان و معاندین، آمال و آرزوی خود را اینگونه بیان کردند که دیگر جوانان و نوجوانان این سرزمین، اهل از خودگذشتگی و ایثار نیستند، اما در برهه های مختلف، این عزیزان‌ نشان دادند هنوز اهل گذشت و تقدیم جان خود برای همنوع هستند.

معاون استاندار سمنان خاطرنشان کرد: علی لندی، دانش‌آموزی که چند روز پیش جان خود را برای همنوع خود به خطر انداخت و برای نجات آنها به دل آتش زد و روز گذشته به سوی معبودش شتافت و جان به جان آفرین تسلیم کرد، نمونه بارز این‌ مهم، یعنی ایثار و از خودگذشتگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار