اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در خراسان‌جنوبی

بیرجند(پانا) ـ معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان خراسان‌جنوبی گفت طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید از امروز سوم مهر ماه در سطح استان آغاز و تا ۲۰ مهر ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در خراسان‌جنوبی

علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید کالا‌های مرتبط در سال تحصیلی جدید گفت: در این طرح نظارتی کالا‌هایی از جمله نوشت افزار، کیف، کفش، پوشاک و سایر ملزومات تحصیلی و همچنین خدمات آموزشی، شهریه مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی و ... مورد رصد و نظارت بازرسان قرار خواهد گرفت.

تهوری به برگزاری گشت‌های مشترک نیز اشاره کردو گفت؛ در طول اجرای طرح از ظرفیت سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و ... نیز به منظور بازرسی و رصد دقیقتر کالا و خدمات هدف استفاده خواهد شد که هم افزایی و همراهی این دستگاه‌ها در اجرای هر چه بهتر طرح کمک شایانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها در دو شیف صبح و بعدازظهر انجام می شود، گفت: هم استانی‌های محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، فروش اجباری کالا و... می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۲۴ این سازمان اعلام نمایند تا گزارش آن‌ها مورد بررسی و پیگیری بازرسان قرار گیرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همچنین با اشاره به افزایش گزارشات مردمی در حوزه میوه و تره بار افزود: همزمان نظارت بر بازار میوه و تره بار استان نیز به منظور رصد و پایش هر چه بیشتر این حوزه تشدید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار