صدای زنگ مهر در کلاس‌های درسی آموزش و پرورش فشافویه را هم باز کرد

فشافویه (پانا)-آیین باشکوه بازگشایی مدارس و راهی شدن دانش‌آموزان به کلاس در سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان شهر در حسن آباد فشافویه همزمان با سراسر کشور برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
صدای زنگ مهر در کلاس‌های درسی  آموزش و پرورش فشافویه را هم باز کرد

مرتضی حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه ضمن بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید از شهدای دانش‌آموز دوران جنگ یاد کرد و گفت: دبیران ما امروزه باید برای دانش‌آموزان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان دانش‌آموز دوران جنگ بگویند تا دانش‌آموزان نسل جدید با فرهنگ دلیری و ایثار آشنا شوند و راه درست را در زندگی پیش بگیرند.

او در ادامه در رابطه با موضوع سلامت دانش‌آموزان و آموزش حضوری افزود: تمامی همکاران فرهنگی ما واکسینه شده‌اند و اجرای طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان هم از هفته قبل شروع شده‌است و انشالله در این ایامی که آموزش‌ها به صورت مجازی است دانش‌آموزان همه واکسینه می‌شوند و آموزش حضوری خواهد شد.

حجت‌الاسلام میثم درگاهی امام جمعه، شیرزاد یعقوبی شهردار، خوشدل معاون بخشداری، ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر، حیدری رئیس آموزش و پرورش به همراه معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه، معلمان و کادر مدیریت و معاونت مدرسه پسرانه شهیدان قمی در این برنامه حضور داشتند.

در پایان همزمان با سراسر کشور زنگ مهر به دستان مسئوان شهر حسن آباد در مدرسه پسرانه شهیدان قمی حسن‌آباد فشافویه به صدا درآمد و دانش‌آموزان راهی کلاس شدند.

خبرنگاردانش‌آموز؛ فاطمه فرج زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار