زنگ مهر ، ایثار و نماز در شهرستان فیروزه نواخته شد

فیروزه(پانا)_ همزمان با سراسر کشور، زنگ مهر ، ایثار و نماز در شهرستان فیروزه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر ، ایثار و نماز در شهرستان فیروزه نواخته شد

صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و برخی دیگر از مسئولان شهرستان زنگ آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۱_ ۱۴۰۰ ، زنگ ایثار و شهادت و زنگ نماز به طور متمرکز در سالن همایش های آموزش و پرورش شهرستان فیروزه نواخته شد.

ابوالفضل حکیم پور، فرماندار شهرستان آغاز سال تحصیلی جدید را موجب تزریق انرژی و نشاط به جامعه به ویژه معلمان و دانش آموزان قلمداد کرد و افزود: شور و حال آغازین مهرماه که همه ساله با جنب و جوش و تلاش دانش آموزان در عرصه تعلیم و تربیت آغاز می شود، امید به آینده ای روشن را در دل همگان پدیدار می کند.

وی شرایط حکم‌فرما بر کشور که تحت تاثیر بیماری کرونا است را یادآور شد و تصریح کرد: باید همگی تلاش کنیم تا در نهایت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حضور پرشور دانش آموزان در مدارس را شاهد باشیم تا این روند به بهترین شکل به بالندگی و رشد استعدادهای دانش آموزان منجر شود.

ابراهیم حیدری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز از آمادگی این مدیریت در خصوص برگزاری کلاسها به صورت حضوری، مجازی و ترکیبی با فراخور شرایط خاص هر روستا خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری اولیا، دانش آموزان و همت تمامی همکاران فرهنگی با بهترین نحو سال تحصیلی جدید سپری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار