محتوای مرتبط با هفته دفاع مقدس در مجلات رشد

تهران (پانا) - مجلات رشد، هرسال با انتشار محتوای متناسب با هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره این دوران و رشادت‌های غیورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را زنده نگه می‌دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
محتوای مرتبط با هفته دفاع مقدس در مجلات رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مجلات رشد در سال تحصیلی 1400-1399 تلاش کردند با ترسیم تصویری از رشادت بزرگ‌مردان ایرانی، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را بر پیشانی تاریخ نصب کنند.

در این راستا به برخی از محتوای مرتبط با این موضوع در مجلات رشد اشاره می‌شود. در مجلات رشد نوآموز شماره 1: این ماه، این روزها؛ رشد دانش‌آموز شماره 2: مثل بسیجی؛ رشد دانش‌آموز شماره 9: وقتی آدم به چیزی غیر آدم تبدیل می‌شود؛ رشد نوجوان شماره 1: لبخندهای جنگی و روزهای مانا؛ رشد جوان شمتره 1: حماسه معراجیان و تقویم ماه؛ رشد معلم شماره 4: شهید قاسم سلیمانی؛ رشد تاریخ شماره 75: 13 آبان؛ رشد آموزش ابتدایی شماره 1: تقویم ماه؛ رشد آموزش قرآن و معارف اسلامی شماره 113: نسل مفید؛ رشد آموزش خانواده شماره 1: بچه‌های ایران، به موضوع دفاع مقدس پرداخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار