استاندار سیستان و بلوچستان:

با تلاش مضاعف کادر درمان امسال با شرایط پایدارتری به استقبال سال تحصیلی می‌رویم

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد با تلاش کادر درمان امسال با شرایط پایدارتری سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود و این امیدواری وجود دارد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پوشش حداکثری واکسیناسیون، دانش‌آموزان در مدارس حاضر شوند و آموزش حضوری ادامه یابد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
با تلاش مضاعف کادر درمان امسال با شرایط پایدارتری به استقبال سال تحصیلی می‌رویم

حسین مدرس خیابانی در مراسم محوری آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: آموزش، مقدمه و محور هر گونه توسعه اقتصادی است و هر کشوری که روی این موضوع سرمایه گذاری کند قطعا پله‌های پیشرفت و توسعه را بهتر و سریع‌تر طی خواهد کرد.
وی افزود: امروز نیاز ایران اسلامی و مخصوصا سیستان و بلوچستان توجه به آموزش و پرورش است تا نسلی قوی و اندیشمند برای تامین نیروی انسانی کشور تربیت شوند.
مدرس خیابانی ادامه داد: در دوران کرونا کمترین صدمه و زیان متوجه حوزه فرهنگ مخصوصا آموزش و پرورش بود چرا که تک تک خانه های معلمان به یک مدرسه تبدیل شد.
وی ادامه داد: با وجود همه تلاش‌های معلمان و دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته؛ حضور دانش آموزان در مدرسه رنگ و بوی خاص خود را دارد و باید شرایط به نحوی مدیریت شود تا دانش آموزان از محیط مدرسه و حضور معلم در کنار خود بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار