پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از شهرستان قرچک تا شهرری

قرچک(پانا)- آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین‌حسینی از شهرستان ‌قرچک به سمت قبله تهران، شهرری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از شهرستان قرچک تا شهرری

فرماندار شهرستان قرچک از برگزاری آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین‌حسینی خبر داد و گفت: در این آیین عاشقان و دلدادگان حضرت ‌اباعبدالله‌الحسین(ع) که از فیض حضور در کربلای معلی جامانده‌اند، با پای پیاده مسیر قرچک تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) شهرری را طی خواهند کرد.

بهمن‌خطیبی، فرماندار شهرستان‌قرچک اظهار کرد: عزاداران‌حسینی در روز اربعین، پس از اقامه نماز صبح از میدان امام خمینی(ره) قرچک با پای پیاده مسیر موردنظر تا شهرری را طی می‌کنند و در حرم مطهر سید‌الکریم(ع)، خود را در فضای معنوی کربلا حس کرده و به عزاداری خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در برگزاری این آیین، رعایت‌پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید است تا خطر انتقال ویروس کرونا به حداقل برسد؛ به همین منظور ناظران شبکه بهداشت و درمان بر فعالیت موکب‌ها نظارت کامل دارند.

فرماندار قرچک افزود: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا تمامی ادارات برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی طول مسیر و بطور کلی برگزاری باشکوه این مراسم همکاری لازم را داشته باشند.

خطیبی بیان کرد: عوامل امنیتی، انتظامی، شهرداری، پلیس راهور، نیروهای امدادی، اورژانس، نیروهای خدمات‌رسان و آتش‌نشانی نیز آمادگی لازم را دارند تا حرکت عزاداران حسینی بدون مشکل صورت گرفته و شرایط لازم برای تسهیل در مسیر رفت و برگشت فراهم شود.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه ‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار