رئیس مجلس زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد

تهران (پانا) - محمدباقر قالیباف  صبح پنج شنبه، اول مهر که به منظور شرکت در یادواره شهدای صومعه سرا به استان گیلان سفر کرده، با حضور در مدرسه دخترانه حضرت رقیه(س) رشت، زنگ بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجلس زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد

به گزارش روابط عمومی مجلس، محمدباقر قالیباف صبح امروز (پنجشنبه، اول مهر) که به منظور شرکت در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و 550 شهید والامقام شهرستان صومعه سرا و 33 شهید مدافع حرم استان گیلان در بخش ضیابر به استان گیلان سفر کرده دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود، مورد استقبال جمعی از مسئولان استان گیلان قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با حضور در مدرسه دخترانه حضرت رقیه (س) رشت زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: امروز روز بسیار مبارکی است برای شما و امیدوارم در آینده هم این روز همیشه در یادتان بماند. با دل های پاک و با صفای خود دعا کنید تا ان شاءالله همه ما بتوانیم خدمتگزارهای خوبی برای یکایک فرزندان این سرزمین، دختران گلمان و پسران خوبمان که امید ایران عزیزمان و انقلاب اسلامی هستند، باشیم.

وی ادامه داد: از اینکه امروز توفیق داشتم در استان شهیدپرور گیلان در هفته دفاع مقدس حضور یابم، خوشحالم. هفته دفاع مقدس، گرامیداشت یاد بسیاری از جوانان و رزمندگان کشور است که برای حفظ امنیت ایران با دشمن مبارزه کرده و به شهادت رسیدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این یک فرصت بسیار خوبی است که همیشه هفته دفاع مقدس با روز آغاز مدارس که هر دو دانشگاه برای تربیت هستند تقارن دارد. دوران دفاع مقدس و مدارس هر دو سنگر مهمی برای تضمین آینده کشورمان بودند و ان شاء الله از این پس نیز تضمین نیز خواهند کرد.

قالیباف ضمن بدرقه دانش آموزان برای حضور در کلاس درس با اولیای دانش آموزان نیز به گفت وگو پرداخت و در جریان مشکلات و مطالبات آن ها قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار