حکیم زاده در گفت‌وگو با پانا:

خانواده‌ها نگران حضور دانش‌آموزان در مدارس نباشند

پروتکل‌های بهداشتی که با همکاری وزارت بهداشت تنظیم شده، بسیار دقیق است

تهران(پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد در طول سال تحصیلی مناطق روستایی و عشایری، دانش‌آموزان هنرستانی برای درس‌های کارگاهی و کلاس اولی‌ها قسمتی از آموزش خود را به صورت حضوری دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ها نگران حضور دانش‌آموزان در مدارس نباشند

آیین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید روز پنجشنبه اول مهرماه با حضور علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در دبستان منیره عاصمی واقع در منطقه ۹ تهران برگزار شد.

در این مراسم رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌ وگو با پانا ضمن تبریک به تمامی دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و همچنین دانش آموزان پیش دبستانی و خانواده های آنان در خصوص بازگشایی حضوری مدارس بیان کرد: «طبق دستورالعمل بازگشایی و شیوه‌نامه‌ ارسالی تاکید شده، بازگشایی حضوری باید به صورت تدریجی باشد و این بازگشایی در مدارس و مناطق مختلف کشور باید با توجه به شرایط و امکانات مدارس باشد. مدارس می‌توانند با توجه به آمادگی هایی که دارند زمان حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش دهند.»

حکیم زاده افزود: «در طول سال تحصیلی مناطق روستایی و عشایری، دانش آموزان هنرستانی برای درس های کارگاهی و کلاس اولی ها قسمتی از آموزش خود را به صورت حضوری دریافت می‌کنند.»

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس پر تراکم اذعان کرد: «پروتکل‌های بهداشتی که با همکاری وزارت بهداشت تنظیم شده، بسیار دقیق است و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را با توجه به متراژ کلاس و فضای مدرسه و تعداد مشخص می‌کند.»

وی در پایان گفت: «خانواده ها به هیچ وجه نباید نگران حضور دانش آموزان در مدارس باشند. قطعا با همکاری و همراهی و نظارت اولیای این نگرانی کمتر خواهد شد.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار