همکاری 78هزار و700 دانش آموز، با یاریگران زندگی

بیرجند(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از همکاری بیش از 78 هزار و 700 دانش‌آموز دختر و پسر در 584 مدرسه و 3 هزار و 553 کلاس،با کانون یاریگران زندگی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
همکاری 78هزار و700 دانش آموز، با یاریگران زندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی در آیین تجلیل از برگزیدگان کشوری دهمین جشنواره نوجوان سالم، اظهار کرد: 5 نفراز دانش آموزان دختر و پسر دوره های متوسطه اول و دوم، از شهرستان های، بشرویه، بیرجند، سرایان و طبس موفق به کسب رتبه های اول تا سوم کشور در رشته های نرم افزار چندرسانه ای، نقاشی و تدوین نیمرخ چالش ها شدند.

وی، بااشاره به کسب مقام دوم پروزه نوآورانه یا همان اقدام پژوهی، توسط 5 تن از معلمان بیرجندی، عنوان کرد: 13 گروه شهرستانی و مدرسه ای با مشارکت کارشناسان اداری، مدیران مدارس و رابطان طرح، به عنوان یاریگران زندگی تشکیل شده که در بستر شاد به تولید محتوای علمی، فرهنگی، هنری می پردازند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که آموزش تنها جزئی از فرایند تربیت در قاموس تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی بر مبنای سند تحول بنیادین است، بیان کرد: هم‌اکنون دانش آموزان 3 هزار و 553 کلاس درس در طرح یاریگران زندگی مشارکت دارند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که آموزش های ارتقایی ویژه والدین، دانش آموزان و کارکنان به تناوب در گروه های شبکه شاد ایجاد و بارگذاری شده است، ادامه داد: بعد از اتمام آموزش ها پروژه های کوچک توسط 200 واحد آموزشی از مدارس مجری طرح تولید که در سایت یاریگران زندگی به آدرس www. Yarigaranfarsedu.ir بارگذاری شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از راه اندازی پویش«من یک یاریگر زندگی هستم» با هدف شناساندن طرح کانون یاریگران زندگی به دانش آموزان و پوشش بیشتر جامعه هدف در این طرح خبر داد و افزود: با راه اندازی این پویش 120درصد دانش آموزان در مدت کوتاهی، به عضویت کانال کشوری کانون یاریگران زندگی درآمدند.

به گفته واقعی، سامانه پایش و مدیریت آسیب های اجتماعی توسط مدیران مدارس جهت شناسایی و بررسی مشکلات موجود در مدارس تکمیل شده است.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم از دانش آموزان و معلمان دارای رتبه های اول تا سوم کشور در دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم توسط مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار