در جلسه آنلاین مدیران مدارس منطقه ۱۹ مطرح شد:

برای بازگشایی مطلوب مدارس، تعامل والدین با عوامل مدرسه موثر است

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ رصد دقیق تمامی مدیران مدارس بر امور آموزشی و تربیتی مدرسه با امکانات جدید شاد را دلیل افزایش کیفیت آموزش‌های مجازی نسبت به گذشته دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برای بازگشایی مطلوب مدارس، تعامل والدین با عوامل مدرسه موثر است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران، جلسه آنلاین مدیر منطقه با مدیران مدارس و روسای انجمن اولیاء و مربیان با موضوع بازگشایی مدارس در کانال نگاه ۱۹ شاد برگزار شد.

هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره همکاران آسمانی که در ایام شیوع بیماری کرونا به دیار حق شتافتند گفت: رسیدن به تفاهم مشترک با محوریت بخشنامه های بالادستی جهت شروع آغاز سال تحصیلی هدف اصلی این نشست است.

وی با تاکید بر حفظ آرامش و صبوری همه مسوولین و مدیران مدارس در این ایام خطیر با شعار مهر آرام و تدریجی مبتنی بر حفظ سلامت و استمرار آموزش گفت: بر اساس تصمیم شورای آموزش و پرورش شهر تهران هیچیک از مدارس شهری و روستایی، دولتی و غیر دولتی حق برگزاری حضوری کلاس ها را نخواهند داشت.

مدیر منطقه ۱۹ با تاکید بر مطالعه دقیق بخشنامه الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس بر استفاده از ظرفیت های قانونی آیین نامه جدید اجرایی مدارس توصیه کرد و گفت: تشکیل شورای معلمین، شورای مدرسه، انجمن اولیا و مربیان و همچنین ارزشیابی های آغازین در یک ماه اول سال تحصیلی از مهمترین مواردی است که باید مدیران مدارس بر انجام آن اهمتمام ورزند.

حنیف نیا همچنین با تاکید بر رصد دقیق تمامی مدیران مدارس بر امور آموزشی و تربیتی مدرسه گفت: با امکانات جدید شاد، بر کیفیت آموزش های مجازی بیش از گذشته افزوده شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که خانواده ها در تعامل هر چه بیشتر با عوامل مدیریتی مدرسه شرایط مطلوب تر بازگشایی مدارس را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار