دبیر سوگواره تصویر دهم: فیلم‌های منتخب در کربلا اکران می‌شوند

تهران (پانا) - محمد رهبر از اکران فیلم‌های کوتاه منتخب سوگواره تصویر دهم در کربلای معلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دبیر سوگواره تصویر دهم: فیلم‌های منتخب در کربلا اکران می‌شوند

به گزارش ستاد خبری سوگواره فیلم‌های کوتاه‌ عاشورایی تصویر دهم، محمد رهبر دبیر این رویداد با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به مکاتبات صورت گرفته با عتبه حسینی(ع) و اعلام مشارکت و حمایت آنها از سوگواره تصویر دهم، بنا است تا فیلم‌های منتخب این جشنواره در کربلای معلی نیز نمایش داده شوند.
او ادامه داد: بدین ترتیب در راستای رسیدن به هدف برگزاری بین‌المللی این رویداد پس از بررسی هیئت انتخاب سوگواره و ورود حدود 30 اثر به بخش رقابتی، تمامی این آثار همزمان با ایران، در کربلای معلی نیز نمایش خواهند داشت.
دبیر سوگواره تصویر دهم در پایان تاکید کرد: به زودی اسامی هیئت انتخاب این رویداد که از بین افراد شناخته شده‌ای در عرصه هنر، سینما و فعالیت‌های آیینی و عاشورایی هستند، اعلام خواهد شد. در دومین دوره برگزاری این سوگواره تلاش شده تا از نظرات، تفکرات و مشورت‌های صاحب‌نظران گوناگونی برای نیل به اهداف این رویداد استفاده شود.
دومین «سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم» با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر و با حمایت عتبه حسینی(ع) برگزار می‌شود. در این دوره مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی، فیلم‏های کوتاه حداکثر 5 دقیقه‏ای را به داوری خواهند نشست.
هنرمندان برای شرکت در این رویداد تا پنجم مهرماه مصادف با اربعین حسینی فرصت دارند آثارشان را در قالب فیلم‌های کوتاه مستند، داستانی یا انیمیشن پس از تکمیل فرم درخواست، در سایت سوگواره تصویردهم به نشانی tasvir10.ir بارگذاری کنند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر از اخبار، فرآیند برگزاری، قوانین و شیوه‌نامه شرکت در این سوگواره ‌می‌توانند علاوه بر مراجعه به صفحات مجازی سازمان جوانان راه ایمان، به نشانی@Javanane_Rahe_Iman با شماره تلفن 09109234234 تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار