ویژه برنامه‌های رادیو تهران برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

تهران (پانا) - به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، برنامه های «تهران من»، «علم بهتر است»، «پارک شهر» و «خانواده تهرانی» از رادیو تهران به تحلیل و بررسی آغاز سال تحصیلی جدید در سایه کرونا می پردازند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های رادیو تهران برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ یکی از بزرگترین دغدغه های این روزهای مسئولین و خانواده ها آغاز سال تحصیلی جدید در سایه کروناست. آیا مدارس با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا بازگشایی می شود و پاسخ به این پرسش که برای بازگشایی مدارس چه تمهیداتی اندیشیده شده، آیا آغاز سال تحصیلی جدید با محوریت آموزش مجازی است و... را از رادیو تهران بشنوید.

مخاطبان می توانند صفر تا صد موضوع های مطرح شده را امروز چهارشنبه(31 شهریور) و فردا(1 مهر ماه) از رادیو تهران پیگیری کنند.

برنامه «علم بهتر است» برنامه علمی رادیو تهران که امروز چهارشنبه(31 شهریور) از ساعت 15 ضمن بررسی موضوع های مطرح شده بر اهمیت سواد رسانه ای برای دانش آموزان اختصاص یافته است.

دغدغه ها و نیازهای مخاطبان زیر ذره بین برنامه«تهران من» است، این برنامه امروز چهارشنبه 31 شهریور، از ساعت 18 به پرسش های مخاطبان در خصوص چگونگی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و آموزش از راه دور و... پاسخ می دهد.

ارتباط مستقیم با مسئولین آموزش و پرورش و مقامات از رویکردهای برنامه«پارک شهر» از رادیو تهران که پنجشنبه(اول مهرماه) از ساعت 6:40 تا 8:15 با بحث و تحلیل پیرامون چگونگی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید روی آنتن خواهد رفت.

«خانواده تهرانی» از دیگر برنامه های رادیو تهران که پنجشنبه(اول مهرماه) ساعت 12 تا 13:40 با پخش گزارش های مردمی و گفت وگو با مخاطبان در خصوص آمادگی اعضا خانواده برای شروع سال تحصیلی اطلاع رسانی می کند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار