برگزاری مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی و اوقات فراغت کانون فرهنگی تربیتی مهدیه ناحیه یک

همدان (پانا) - مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی و اوقات‌فراغت کانون فرهنگی تربیتی مهدیه ناحیه یک (سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹) با حضور تعدادی از مسئولان حوزه معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک همدان و جمعی از دانش آموزان به صورت مجازی و پخش از شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی و اوقات فراغت کانون فرهنگی تربیتی مهدیه ناحیه یک

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه همدان در این اختتامیه، ابتدا معصومه محمدی راستین، مدیر کانون فرهنگی تربیتی مهدیه ناحیه یک، گزارشی از فعالیت‌های و کلاسهای تابستانی این کانون را ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود 2000نفر دانش آموز در سامانه همگام در قسمت اوقات فراغت کانون فرهنگی تربیتی مهدیه شرکت کردند، افزود: دانش آموزان توانستند در بستر شبکه شاد از محتواهای آموزشی و مهارت های فرهنگی و هنری و ورزشی، کارآفرینی،علمی که در کانال تخصصی کانون فرهنگی تربیتی مهدیه بارگزاری می‌شد استفاده لازم را ببرند.

به گفته محمدی راستین در ایام تابستان کلاسهای مجازی (غیرحضوری) از جمله کلاس فن بیان، تئاتر، نقاشی، طراحی، رایانه، زبان، چرتکه و ... برگزار شد که تعداد زیادی از دانش آموزان در این کلاسها شرکت کردند.

لازم با ذکر است این کلاسها در ایام سال‌تحصیلی نیز جهت استفاده دانش آموزان ادامه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم، قربان مرادی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک، در سخنانی ضمن تشریح برنامه های اجرایی کانون و تقدیر از عوامل اجرایی از خانواده ها و دانش آموزان درخواست کرد از کلاسها و فعالیت های کانون مهدیه استفاده لازم را داشته باشند.

سخنران بعدی این مراسم سعید قربانیان، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان بود.

وی از استقبال شایسته دانش آموزان از برنامه‌های اوقات فراغت و کلاسهای تابستانی در بستر شبکه شاد سخن گفت و کسب مقام های کشوری در جشنواره های فرهنگی و هنری، نوغلامان حسینی، حمایت از کالای ایرانی، ... توسط دانش آموزان عضو کانون فرهنگی تربیتی مهدیه را تبریک و اظهار نمود کانون های فرهنگی تربیتی در سراسر استان بستری مناسب برای استفاده و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان می باشد.

اجرای سرود، دکلمه و تئاتر از جمله برنامه های این مراسم بود که توسط دانش آموزان کانون مهدیه ناحیه یک اجرا شد.

در پایان از دانش آموزان برگزیده در مسابقات فرهنگی و هنری طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار