آموزش دانش‌آموزان از اول مهر آغاز می‌شود

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اجرای مانور بازگشایی مدارس گیلان گفت آموزش دانش‌آموزان از اول مهر به صورت مجازی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش دانش‌آموزان از اول مهر آغاز می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با بیان اینکه آموزش حضوری با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و حفظ سلامت کامل دانش آموزان و معلمان، بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا آغاز می‌شود افزود: اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس صورت گرفته اما برای آموزش حضوری منتظر دستورالعمل ستاد ملی کرونا هستیم تا با برنامه‌ریزی و آرامش نسبت به بازگشایی مدارس و آموزش حضوری اقدام کنیم.

وی با اشاره به اجرای مانور بازگشایی مدارس گیلان تصریح کرد: این مانور به‌منظور آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید در بخش‌های مختلف آموزش مجازی، حضور معلم‌ها و شورای مدارس اجرا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس گفت: جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها برای نوآموزان در روز پنج شنبه(۱ مهر) همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز برگزار می‌شود.

رحمتی آیین آغاز سال تحصیلی شنبه(۳ مهر) با حضور رییس جمهورر و نواختن زنگ یکی از مدارس کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: مراسم استانی زنگ مهر و مقاومت به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس شنبه(۳ مهر) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود در دبیرستان پسرانه دکتر معین رشت نواخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار