پیام تبریک جداگانه رییس دفتر رییس جمهور به نصیرزاده، ذوالقدر و شوشتری

تهران (پانا) - غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیام های جداگانه‌ای انتصاب دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک جداگانه رییس دفتر رییس جمهور به نصیرزاده، ذوالقدر و شوشتری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن پیام غلامحسین اسماعیلی به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای محمدباقر ذوالقدر، با کمال مسرت، انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک می گویم.

امید است در سایه توجهات الهی، با توانی مضاعف که برخاسته از سوابق ارزشمندتان در عرصه های گوناگون مدیریتی و اجرایی است، در انجام امور محوله موفق و منشا اثر باشید.

همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب سیدمحمدجواد شوشتری به سمت مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، اظهار امیدواری کرد که وی در ارتقای سطح فعالیت ها و اقدامات محوله در حوزه سازمانی و برون سازمانی به ویژه در افزایش تعاملات با سایر قوا موفق باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، برای وی در انجام این رسالت مهم به ویژه در ارتقای ارزش ها و قابلیت های نیروهای مسلح و اقتدار روز افزون ایرانی اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار