بادامکی: شخصیت پرسپولیس برگ برنده مقابل الهلال است

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس شخصیت این تیم را مهم‌ترین برگ برنده مقابل الهلال دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بادامکی: شخصیت پرسپولیس برگ برنده مقابل الهلال است

حسین بادامکی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: در تاجیکستان، کار سختی پیش روی تیم بود و پرسپولیس خیلی خوب عمل کرد. استقلال دوشنبه در ضد حمله تیم خطرناکی بود ولی به آنها فرصت ندادند. الهلال هم تیم قوی و بزرگی است. شرایط مالی، ورزشگاه و تماشاگر و عدم برگزاری لیگ ایران به سود آنهاست ولی برگ برنده دست پرسپولیس است.

بازیکن پیشین سرخپوشان ایران درباره ارزیابی خود از شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: تیم ما با این که از شرایط مسابقه دور بود و این مساله کار را دشوارتر می‌کرد، بازی خوبی را برابر استقلال تاجیکستان ارایه داد. در مورد حریف نباید این تصور را داشت که از سطح پایین‌تر فوتبال می‌آمد. ما توان این تیم را در مرحله گروهی دیدیم. حریف خطرناکی بود که نتیجه عدم مهار توانمندی‌هایش را به الهلال نشان داد. آن‌ها در ضد حملات سریع و با برنامه بودند ولی این برتری پرسپولیس بود که با شناسایی درست، موقعیت‌های زیادی به آن تیم نداد. اگر پرسپولیس درست عمل نمی‌کرد، آنها حتما به گل می‌رسیدند و البته پرسپولیس، قبل از گل مهدی ترابی هم شرایط زدن گل را داشت که به هر حال موقعیت‌ها به ثمر ننشست.

وی ادامه داد: در مجموع، پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت باید در نظر بگیریم حریف در کوران مسابقات داخلی و در اوج آمادگی بود و پرسپولیس کاملا از شرایط مسابقه دور. از طرفی پرسپولیس در خانه حریف و در حضور تماشاگران آنها و در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کرد. به نظرم تیم ما کاملا امیدوار کننده بازی کرد.

حسین بادامکی که این روزها دوره مربیگری درجه A را پشت سر می‌گذارد، درباره مصاف سرخپوشان با الهلال در مرحله بعدی و ارزیابی خود از وضعیت تیم عربستانی خاطرنشان کرد: الهلال یک تیم ریشه‌دار و صاحب عنوان در آسیا است. یک تیم قوی و بزرگ که همیشه جزو مدعیان به حساب می‌آید. آن ها برای بازیکن و مربی هزینه خیلی زیادی کرده‌اند. با تمام این اوصاف، با توجه به مسابقه‌ای که با استقلال داشتند باید بگویم تیمی هستند که پرسپولیس با تمرکز و حواس‌جمع، حتی با وجود دوری از مسابقات رسمی می‌تواند در عربستان، از سد حریف بگذرد. رقم زدن این اتفاق، کار هر تیمی نیست. البته شرایط فنی الهلال در یک ماه آینده با توجه به بازی‌هایی که دارند، تغییراتی خواهد داشت ولی حتی استقلال هم اگر از موقعیت‌های خودش به ویژه روی شروع مجددها استفاده می‌کرد، محتمل بود که برنده بازی باشد. وقتی جلوی تیمی مثل الهلال گل بخورید، طبعا کار خیلی سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: در آن مسابقه، کار برای هر دو تیم سخت است. عدم برگزاری مسابقات داخلی، قطعا روی کیفیت پرسپولیس تاثیر می‌گذارد. از سوی دیگر، احتمال آسیب‌دیدگی کاهش می‌یابد. اعتقاد دارم پرسپولیس هوش و ابزار برتری در این مسابقه را دارد. یک عاملی که کار را سنگین‌تر می‌کند، بازی در خانه حریف است. الهلال، تماشاگران خاص خود را دارد. با این وجود من حس خوبی نسبت به وضعیت فنی پرسپولیس دارم؛ این تیم همیشه می‌خواهد پیروز باشد. شخصیت پرسپولیس، برگ برنده تیم است. خیلی مهم خواهد بود که در این بازی گل نخوریم و این از پرسپولیس برمی‌آید؛ در این صورت راهی برای گل زدن هم پیدا می‌کنیم.

بادامکی در پایان، درباره قصد پرسپولیس برای تکرار قهرمانی لیگ، تصریح کرد: مهم این است که حوصله پرسپولیس از قهرمانی‌ها خودش سر نرود. البته فراموش نکنیم که سپاهان یک رقیب خیلی جدی به حساب می‌آید. ما برای دوره مربیگری در هتل المپیک هستیم و می‌بینیم که سپاهان دو تیم کامل را در اختیار دارد ولی با این وجود، در شرایط عادی شانس قهرمانی پرسپولیس با این ذهنیت برنده‌ای که دارد را بیشتر می‌دانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار