اختتامیه جشنواره پایگاه‌های تابستانی منطقه ۱۲

اوقات فراغت بستر مناسبی برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری هاست

تهران (پانا ) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۲ اوقات فراغت را بستر مناسبی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری‌هادانست که در ایام کرونا؛ برنامه‌ریزی مناسب برای آن ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت بستر مناسبی برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری هاست

محمد خزائی زارع؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۲ در اختتامیه پایگاه های اوقات فراغت منطقه اظهار کرد: گسترش دامنه اوقات فراغت موجب شده که نهادهای متولی برای گذران مناسب این ایام به فکر برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان باشند.

وی ضمن اشاره به این که اوقات فراغت با هدف اینکه تابستان مدرسه تعطیل نیست و فعالیت ادامه دارد افزود: اوقات فراغت تضمین کننده سلامت و بهداشت روانی انسان است، همچنین مطالعات نشان می دهد که اوقات فراغت همواره بستر مناسبی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری هاست. بنابراین در این زمینه باید دقت و توجه کافی داشته باشیم.
در ادامه رضا عیسی آبادی؛ کارشناس مسئول فرهنگی هنری منطقه ضمن تشکر از همکارانی که در شرایط سخت کرونایی در این طرح زحمت کشیدند، در مورد آمار و تعداد دانش آموزان شرکت کننده و بازخورد خوب و تاثیر مثبت این کلاس ها سخن گفت.

وی افزود:" ۷۰ پایگاه در سطح منطقه ۱۲ و با شرکت حدود ۱۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در فضای مجازی در رشته های مختلف فرهنگی ، هنری، فنی و مهارتی ، ورزشی و ...... تشکیل شد. »
در ادامه مجتبی میرزا کوچک شیرازی؛ معاون پرورشی دبیرستان نیک پرور به نمایندگی از فعالین در حوزه پایگاه های تابستانی منطقه از پویش های انجام شده، گروه بندی های کلاس های آنلاین و آفلاین و تنوع و استقبال خوب خانواده ها توضیحاتی ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار