تقدیر وزیر کشور از اقدام هوشمندانه کارشناس پلیس ۱۱۰ قم

وزیر کشور در تماس با فرمانده ناجا با تقدیر از اقدام هوشمندانه کارشناس پلیس ۱۱۰ قم در مواجهه با تماس و درخواست کمک یکی از هموطنان، از فرمانده ناجا خواست تا مأمور پاسخگو مورد تقدیر قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر وزیر کشور از اقدام هوشمندانه کارشناس پلیس ۱۱۰ قم

«احمد وحیدی» وزیر کشور در تماس با فرمانده ناجا با تقدیر از اقدام هوشمندانه کارشناس پلیس ۱۱۰ قم در مواجهه با تماس و درخواست کمک یکی از هموطنان، از فرمانده ناجا خواست تا مأمور پاسخگو مورد تقدیر قرار بگیرد.
وی با تأکید بر ضرورت تقویت بیشتر جایگاه نیروی انتظامی در افکار عمومی، گفت: نیروی انتظامی پناهگاه و ملجأ امن و مطمئن مردم است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم اعتمادآفرین باشد، تصریح کرد: باید با تقویت حرکت‌های اعتمادساز و امیدآفرین، جایگاه این سازمان مهم در کشور نزد مردم عزیز ایران تقویت شود.

یادآور می‌شود، در پی تماس یک هموطن با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم، در قالب سفارش غذا که به‌منظور درخواست کمک صورت گرفت، هوشیاری مأمور پلیس باعث شد تا با درخواست پاسخ «بله-خیر» از شخص تماس گیرنده و آگاهی از مزاحمت ایجاد شده برای او، بلافاصله موضوع به مأموران گشت کلانتری ۱۹ توحید اعلام و با حضور سریع پلیس در محل، شخص مزاحم دستگیر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار