جانشین فرماندهی سپاه قم خبر داد

رژه موتور سواران همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

جانشین فرماندهی سپاه قم در تشرح برنامه های کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد موتور سواران در این هفته با اجرای رژه موتور سواری، در بیمارستان های کرونایی حضور می یابند و از کادر درمان تجلیل می کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
رژه موتور سواران همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

«سردار محمدرضا موحد» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) امروز در نشست خبری در ساختمان شهید آیت الله سعیدی با اشاره به اجرای برنامه های کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم اظهار داشت: ویژه برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور از 31 شهریور تا 7 مهرماه با شعار «ما مقتدریم» و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قم برگزار می شود.
وی افزود: در روز ۳۱ شهریورماه، رژه موتور سواران را خواهیم داشت که ابتدا در مسجد مقدس جمکران جهت تجدید میثاق با امام زمان(عج) و نائب بر حق ایشان حضور می یابند سپس حرکت خود را در معابر اصلی شهر آغاز خواهند کرد.
موحد ادامه داد: موتور سواران پس از رسیدن به نقطه رهایی در 4 بیمارستان کرونایی کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و امیرالمومنین(ع) حضور یافته و طی مراسم کوتاهی از کادر درمان قدردانی می کنند.
موحد ادامه داد: همچنین از چهارشنبه ۳۱ شهریور به مدت سه شب، بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم شب‌های پرستاره با روایتگری حاج حسین یکتا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار خواهد شد.
جانشین سپاه استان قم در ادامه گفت: رونمایی از فیلم تلویزیونی روحینا در مورد شهدای مدافع حرم و مجموعه تولیدات رسانه‌ای صدا و سیما، سردیس شهدا، برگزاری کارگاه آموزشی تربیت کارشناسان تاریخ شفاهی با محوریت دفاع مقدس و عطرافشانی گلزارهای شهدا نیز از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در روز پنجشنبه اول مهرماه است..
وی تصریح کرد: از سوم تا ۶ مهر ماه نیز مراسم شب‌های حماسه را در باغ موزه دفاع مقدس خواهیم داشت که با روایتگری، اجرای گروه سرود، بازسازی عملیات کربلای یک و مرثیه سرایی در آستانه اربعین حسینی(ع) همراه خواهد بود..
موحد ادامه داد: یکشنبه چهارم مهرماه ویژه برنامه‌ای برای تجلیل از سربازان نمونه، نخبه و همچنین خانواده‌های شهدای سرباز سپاه استان قم برگزار خواهد شد..
وی با اشاره به برنامه‌های سه شنبه ششم مهرماه گفت: نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس با اعطای درجات ابلاغی سرداران شهید به خانواده آن‌ها از مهمترین این برنامه‌هاست و این برنامه، ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس استان برگزار می‌ شود.
موحد با اشاره به آخرین روز از هفته دفاع مقدس افزود: چهارشنبه هفتم مهرماه ساعت ۹ صبح نشست راویان دفاع مقدس و ساعت ۱۷ عصر مراسم رونمایی از مستند سردار شهید حاج احمد کریمی در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به آیین غبارروبی مراز شهدا در روز پنجشنبه اول مهر، خاطرنشان کرد: سه گلزار علی بن جعفر(ع)، بقیع و سوم خرداد با حضور نیروهای سپاه و گلزارهای دیگر با حضور نیروی انتظامی و ارتش غبارروبی خواهند شد.
جانشین فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه به صورت غیر متمرکز در رده‌های مختلف نیروهای مسلح، بسیج و دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی، انتشار وصیت نامه شهدا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اجرای گروه‌های سرود، تئاترهای خیابانی، مسابقات ورزشی، اهدای خون توسط نیروهای مسلح و بسیجیان، اردوهای کوه پیمایی و پویش‌های مختلف می باشد.
وی گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان قم نیز چندین پروژه را در این هفته کلنگ زنی و افتتاح خواهد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به حفر چاه آب در سه روستا، آغاز عملیات مدرسه علی آباد و آغاز به کار مدرسه چشم شور بخش مرکزی اشاره نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار