پیگیری کشف سرقت خودرو از طریق اپلیکیشن "پلیس من"

شیراز (پانا) - رئیس پلیس آگاهی استان فارس، با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن "پلیس من" در بستر فضای مجازی، گفت مالباختگان از مراجعه به یگان های انتظامی و مراکز پلیس آگاهی خودداری کنند و از طریق این اپلیکیشن پیگیر کشف سرقت خودروی خود شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری کشف سرقت خودرو از طریق اپلیکیشن "پلیس من"

سرهنگ کاووس حبیبی با اعلام این خبر گفت: نیروی انتظامی در راستای نهضت هوشمندسازی و تسریع در ارائه خدمات به مردم اقدام به راه‌اندازی اپلیکیشنی تحت عنوان "پلیس من" در فضای مجازی کرده که شهروندان با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود می‌توانند از خدمات آن در حوزه‌های مختلف ناجا بهره‌مند شوند.

وی افزود: یکی از خدماتی که در این اپلیکیشن به شهروندان ارائه می‌شود مربوط به حوزه آگاهی است و شهروندان می‌توانند در صورت سرقت خودروی خود با وارد شدن در گزینه ثبت سرقت خودرو اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و سپس با رفتن به گزینه استعلام خودرو مکشوفه، پیگیر کشف سرقت خودرو خود شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه این نرم افزار به منظور سهولت در خدمت رسانی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان طراحی شده است، اظهار کرد: اپلیکیشن "پلیس من" از طریق سایت epolice.ir قابل دانلود و ابزار بسیار خوبی برای شهروندان است تا در اوضاع کرونایی کشور، کارهای خود را در منزل و از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند.

سرهنگ حبیبی گفت: علاوه بر ثبت سرقت خودرو و استعلام خودروی مکشوفه، خدمات دیگری نظیر پیگیری وضعیت کارت و سند خودرو، استعلام خلافی خودرو، نمره منفی و پلاک فعال، مشاهده خلافی خودرو، وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور، ثبت درخواست صدور و تعویض اینترنتی گذرنامه و استعلام گذرنامه نیز در اپلیکیشن "پلیس من" ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار