سرگروه‌های پرورشی نقش موثری در کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی مدارس دارند

کرمانشاه (پانا)- نشست سرگروه‌های پرورشی در خصوص معارفه مژگان کلهری و برنامه ریزی در جهت پیشبرد اهداف حوزه امور تربیتی در سطح استان کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سرگروه‌های پرورشی نقش موثری در کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی مدارس دارند

در نشست امروز آمنه سادات صادقی، سرگروه پرورشی و درس تفکر و سبک زندگی گفت: سرگروه های پرورشی نواحی مناطق و شهرستان های استان کرمانشاه با برنامه ریزی های هوشمندانه می توانند زمینه بروز استعداد های معاونین و مربیان را فراهم کرده و با تلاش و خلاقیت به کوشش های همکاران جهت دهند.

وی افزود: لازم است در چنین نشست هایی همه سرگروه های استان به ارائه نظرات خود در راستای کارآمدی فعالیت های پرورشی و کلاس های درس تفکر و سبک زندگی بپردازند و برگزاری دوره های لازم برای افزایش سواد دیجیتال و سواد رسانه ای همکاران ضروری است.

همچنین مژگان کلهری از سرگروه های پرورشی استان با اشاره به نقش سرگروه های پرورشی در رفع مشکلات و شناسایی نقاط قوت و ضعف همکاران، بر ارائه راهکارهای مناسب در فرآیند تدریس با بهره گیری از شیوه های نوین و در بستر فضای مجازی تأکید کرد و بر ارتباط سرگروه‌های پرورشی با اداره کل آموزش و پرورش استان و مدارس تاکید کرد.
در ادامه کلهری با قدردانی از زحمات سرگروه ها و دبیران درس تفکر و سبک زندگی عنوان کرد: همکاری های تمامی عوامل دست اندر کار، شرایط تکرار و پیشرفت دستاورد های حوزه امور تربیتی به خصوص در زمینه برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف مربوطه را فراهم می کند.

وی افزود: درس تفکر و سبک زندگی تاثیر زیادی بر دانش آموزان دارد و می تواند به بسیاری از نیازهای زندگی روزمره آنان پاسخ دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار