ثبت رکورد خروج روزانه ۷۲ هزار تن کالای اساسی از بندرامام

تهران (پانا) - در جریان خروج کالاهای اساسی از مجتمع بندری امام خمینی(ره) ضمن بارگیری بیش از ۲ هزار و۸۷۷ دستگاه کامیون طی یک روز، ۷۲ هزار تن کالای اساسی در یک شبانه روز به مقاصد مصرف ارسال شد و رکورد کم‌سابقه‌ای در عملیات بارگیری و خروج این نوع کالا به ثبت رسید.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت رکورد خروج روزانه ۷۲ هزار تن کالای اساسی از بندرامام

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به استمرار تلاش‌ها برای تسریع در خروج کالاهای اساسی، اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های ذیربط در زنجیره‌ جابجایی کالا، بیش از ۲ هزار و ۸۷۷ دستگاه کامیون طی یک شبانه‌روز جذب و با بارگیری ۷۲ هزار تن انواع کالای اساسی انجام شد، که این امر رکوردی تازه در خروج کالای اساسی است.

وی افزود: تا پایان مرداد ماه سال جاری در حدود ۷ میلیون و ۲۴۰هزارتن انواع کالای اساسی به وسیله ۱۳۰ فروند کشتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه شد که نشان از رشد ۲۳ درصدی تخلیه این نوع کالا دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با بهره‌گیری از ابزارهای تشویقی به منظور ترغیب کامیونداران برای حمل کالاهای اساسی و ارتقای سطح همکاری بین دستگاه‌های متولی حمل و نقل، شاهد افزایش مستمر خروج کالا از طریق انواع شیوه‌های حمل و نقل از جمله حمل و نقل جاده‌ای باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار