معاون مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش خبرداد :

رامسر میزبان اردوی كشوری طرح فراگیر حفظ و در ك مفاهیم قرآنی مراكز استعدادهای درخشان

خبرگزاری پانا : معاون مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش از میزبانی رامسر از اردوی كشوری طرح فراگیر حفظ و در ك مفاهیم قرآنی مراكز استعدادهای درخشان خبرداد .

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، اردوی كشوری "طرح فراگیر حفظ و در ك مفاهیم قرآنی" مراكز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با برگزاری آیین افتتاحیه در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید میرزا كوچك خان رامسر آغاز شد.

معاون مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش در حاشیه گفت: هم اینك 664 مركز استعدادهای درخشان در 205 منطقهبا 106 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل می باشند.

"محمد نستوه" افزود: تربیت قرآنی و اخلاقی دانش آموزان یكی از رویكردهای اصلی مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان است.

وی بیان داشت: طرح فراگیر حفظ و درك مفاهیم سوره های قرآن كریم با هدف ترویج فرهنگ انس با قرآن كریم در سطح این مدارس در سراسر كشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این طرح دانش آموزان در گام های برنامه ریزی شده متوالی با سوره های قرآن كریم آشنا و در هرگام گواهی نامه مربوط به آن را از ستاد مركزی دریافت می نمایند.

وی با بیان این كه اردوی كشوری این طرح در راستای تشویق دانش آموزان ، برگزیدگان ، مدیران و مربیان فعال مدارس می باشد تصریح نمود: ارتقای رویكرد پژوهش محوری یكی از مهترین برنامه های مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان است.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان اداره كل آموزش و پرورش مازندرانو مسوول اردو نیز گفت:در این مرحله كه تا 5 شهریور ادامه دارد تعداد 203 دانش آموز پسر شركت دارند.

"اكبر عالمی " افزود: اردویدختران نیز با شركت 260 نفر به مدت 4 روز بعد از این اردو برگزار می شود.

وی اظهار داشت: تا كنون مازندران 6 دوره از میزبانی اردوی كشوری بخش رقابتی و غیر رقابتی دانش آموزان قرآنی مدارس استعدادهای درخشان را به نحو شایسته برگزار نموده كه در این اردو تعداد 60 دانش آموز دختر و پسر مازندرانی نیز حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار