ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با پانا:

پرسپولیس مثل همیشه بازی کند الهلال را شکست می‌دهد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس‌ معتقد است اگر پرسپولیس مثل همیشه بازی کند و اسیر نام الهلال عربستان نشود توانایی شکست این تیم را دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس مثل همیشه بازی کند الهلال را شکست می‌دهد

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با پانا، درباره تقابل پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: « الهلال تیم میزبان این بازی است و قطعا بزای قهرمانی بزنامه‌ریزی کرده است، اما اگر پرسپولیس مثل همیشه بازی کند به راحتی این تیم را شکست خواهد داد و الهلال اگرچه بازیکنان گران قیمت زیادی دارد اما نمی‌تواند پرسپولیس را از پیش رو بردارد. »

وی ادامه داد: قطعا تیم الهلال عربستان هزینه‌های بسیار زیادی برای جذب بازیکن کرده و پولی که ما به بازیکنان می‌دهیم در مقابل آنها رقمی نیست، اما به لحاظ فنی فوتبال آنها از ما عقب‌تر است و ما یک سر و گردن بالاتر هستیم به شرطی که خودمان را باور کنیم و با برنامه جلو برویم نه اینکه از اسم الهلال بترسیم. اگر تیم ما با روحیه بازی کند و بازیکنانی هم که جذب شدند به هماهنگی برسند می‌توانیم از پس این تیم بربیایم. »

عربشاهی تاکید کرد: « پرسپولیس باید با دو مهاجم مقابل الهلال به میدان برود، ما با تک مهاجم به مشکل می‌خوریم و حتی در منطقه هجده قدم بازیکن نداریم.برنامه تیم پرسپولیس باید این باشد که در کوتاه‌ترین زمان توپ را به مهاجم خود برساند و با دو مهاجم بازی کند. »

عربشاهی با بیان اینکه نداشتن بازی رسمی تا دیدار با الهلال مشکل‌ساز خواهد بود، عنوان کرد: « به نظرم پرسپولیس باید با تیم‌های خوب لیگ برتری بازی دوستانه داشته باشد.تیم‌های مثل سپاهان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان می‌توانند پرسپولیس را برای بازی مقابل الهلال آماده کنند. در این بازی‌ها نقاط ضعف و قوت پرسپولیس مشخص است و کادر فنی می‌تواند مشکلات را از پیش رو بردارد. »

وی به نقاط ضعف پرسپولیس اشاره کرد و گفت: « خط دفاعی پرسپولیس نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر شده است و کادر فنی باید به یک هافبک دفاعی وظیفه بدهد که مراقب خط دفاعی باشد. برای این کار بازیکن داریم و اگر همه به وظایف خود عمل کنند مشکلی پیش نمی‌آید ‌و امیدوارم امسال لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی پرسپولیس به پایان برسد. این تیم و هواداران لیاقت قهرمانی در آسیا را دارند ‌و اگر پرسپولیس قهرمان شود دل مردم ایران شاد می‌شود چرا که اینجا رنگ مدنظر نیست و پرسپولیس نماینده ایران است. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار