بازدید معاون اول از میدان میوه و تره‌بار آزادی و شرکت پگاه؛

مخبر: مایحتاج مورد نیاز مردم با قیمت مناسب توزیع شود

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز جمعه با حضور در میدان و میوه و تره‌بار میدان آزادی از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد. وی همچنین با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران از بخش‌های مختلف این مجتمع بزرگ لبنی نیز بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مخبر: مایحتاج مورد نیاز مردم با قیمت مناسب توزیع شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت اول ریاست‌جمهوری، محمد مخبر در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با مردم، از نزدیک در جریان مطالبات، انتقادها و پیشنهادات آنها قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با توضیحات مسئولان میدان میوه و تره‌بار آزادی در جریان روند کاری بخش‌های مختلف این مجموعه قرار گرفت و بر توزیع مایحتاج مورد نیاز مردم با قیمت مناسب تاکید کرد.

مخبر همچنین در بازدید از شرکت پگاه که با همراهی سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد، با توضیحات مدیرعامل این کارخانه پیرامون روند کاری بخش‌های مختلف این مجموعه، در جریان مشکلات صنایع لبنی و دغدغه‌های تولیدکنندگان این صنعت قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور در این بازدید با اشاره به اهمیت موضوع سلامت مردم برای دولت سیزدهم، بر ضرورت ثبات قیمت لبنیات در کشور تأکید کرد.

مخبر با اشاره به تأثیر محصولات لبنی بر سلامت مردم و ضرورت افزایش سرانه مصرف شیر و سایر محصولات لبنیاتی در کشور، اظهار داشت: باید با همکاری و هماهنگی دولت با بخش خصوصی و کشاورزان و دامداران بازار این صنعت در کشور را رونق و ثبات بخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار