دلایل وقوع جرم در استان اردبیل آسیب‌شناسی شود

اردبیل(اردبیل) - استاندار اردبیل تاکید کرد دلایل وقوع جرم و سرقت در استان اردبیل باید توسط کارشناسان مربوطه تحقیق و آسیب‌شناسی شود.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دلایل وقوع جرم در استان اردبیل آسیب‌شناسی شود

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه مبارزه با سرقت در محل فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در کاهش وقوع جرم و افزایش کشفیات و دلایل این موارد با آسیب شناسی می تواند به پژوهش و مطالعات و پیشگیری کمک کند.

اوافزود: همه مردم و مسوولان باید در صیانت و نگهداری از اموال خود و بیت المال تلاش کنند و در شناسایی سارقین نیز با عوامل انتظامی همکاری داشته باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه اردبیل در زمینه های سرقت و نرخ جرم بین استان ها رتبه ۳۱ کشوری را دارد و یکی از امن ترین استانهای کشور محسوب می شود.

بهنام جو با بیان اینکه بیشتر سارقین در سطح استان با مواد مخدر آشنایی دارند، گفت: شهر اردبیل به جهت داشتن بیشترین نرخ جمعیتی در سطح استان بیشتر مشکلات و جرایم را شهر اردبیل به خود اختصاص داده و در بحث نزاع و سرقت به عنف در استان کاهش چشمگیری اعلام شده است.

او گفت: در سفر سردار اشتری به استان سند توسعه فضاهای مورد نیاز برای نیروی انتظامی تهیه شد و کمک های اعتباری از دستگاه های لازم حدود ۵۴۰ میلیارد تومان برای بازسازی و به سازی ساختمان ها و امکانات نیروی انتظامی انجام می شود.

این مسوول اضافه کرد: لازمه کاهش جرایم امکانات و توسعه است و اقتدار نیروی انتطامی با تجهیز امکانات، افزایش می یابد و تفاهم نامه بسته شده و دستگاه‌ها باید در این رابطه کمک کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: در جلسات فرهنگ عمومی شهرستان ها از سال گذشته حضور می یابیم و این کار در سال جاری نیز ادامه دارد و جهت فرهنگ سازی و انجام کارهای فرهنگی که منتج به نتیجه شود باید تصمیمات در شورای فرهنگ عمومی گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار