کسب رتبه اول مرحله کشوری چهاردهمین دوره لیگ بین المللی پایا توسط دانش آموزان هرمزگانی

هرمزگان(پانا)- فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید دژله ناحیه دو تاکید کرد که تیم دانش آموزی دبیرستان جوادالائمه (ع) آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس موفق شد رتبه اول مرحله کشوری چهاردهمین دوره لیگ بین المللی پایا را کسب کند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول مرحله کشوری چهاردهمین دوره لیگ بین المللی پایا توسط دانش آموزان هرمزگانی

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، کریم اسلامی با اعلام نتایج چهاردهمین دوره لیگ بین المللی پایا گفت : تیم دانش آموزی دبیرستان جوادالائمه (ع) ناحیه دو به سر گروهی امیر حسین مقبلی و اعضای گروه محمدامین رفیعی، علیرضا حقگوی، امیراسماعیل ثریا و سیاوش اسکندری در محور کار آفرینی از استان هرمزگان موفق شدند با کسب رتبه اول مرحله کشوری مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

فرمانده بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات لیگ علمی پایا اظهار کرد: المپیاد بین المللی پایا به عنوان بزرگترین لیگ گروهی جهان اسلام برای دانش‌آموزان پایه ششم، دوره اول متوسطه، دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم که در هر یک از رشته ها ۵ نفر از دانش آموزان در قالب یک تیم به سوالات پاسخ می دهند.

اسلامی یاد آور کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹ و تصمیمات ستاد کرونا چهاردهمین دوره لیگ علمی پایا مانند سال ۹۹ به طور مجازی برگزار شد و مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات طبق تصمیمات ستاد کرونا برای برگزاری مسابقات به صورت حضوری یا غیر حضوری اعلام خواهد شد.

گفتنی است، این دوره از مسابقات در مرحله منطقه ۱۴ تیم ثبت نام کردند ۶ تیم در مرحله استانی راه یافتن و در نهایت تیم دانش آموزی دبیرستان جوادالائمه (ع) ناحیه دو توانست رتبه اول این دوره از استان هرمزگان را کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار