اجرای طرح یک کاسب، یک دانش‌آموز در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از اجرای طرح یک کاسب، یک دانش‌آموز در آستانه فرا رسیدن ایام شروع سال تحصیلی جدید در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یک کاسب، یک دانش‌آموز در استان اردبیل

به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل،رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با عنایت به فرارسیدن ایام شروع سال تحصیلی جدید و همچنین ایام صفر و ضرورت احسان و نیکوکاری و حمایت از دانش آموزان و خانواده‌های بی بضاعت و آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا، جلسه هماهنگی و هم اندیشی در ارتباط با رزمایش کمک‌های مومنانه در محل سالن جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد گفت: نشست هم اندیشی کمک‌های مومنانه که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در استان، در راستای تهیه بسته‌های حمایتی شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک برای دانش آموزان بی بضاعت استان اردبیل برگزار شده است.

او در ادامه تاکید کرد: برای تحقق اهداف و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و آسیب دیده اقتصادی ناشی از کرونا، این رزمایش با همدلی و همت صنعتگران، اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی، بسیج اصناف و اداره کل آموزش و پرورش استان با طرح یک کاسب، یک دانش آموز و یک کارخانه دار، چندین دانش آموز به مرحله اجرا درآید.

لازم به ذکر است در دوره‌های قبل از ایام کرونا، کمک‌های مومنانه که از طریق همکاری فعالان اقتصادی استان صورت گرفته به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار