مدیر آموزش و پرورش نیشابور خبر داد:

کمبود ۵۴۴ نیرو در سال تحصیلی جدید

نیشابور ( پانا) - سیزدهمین جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور با موضوعات چالش کمبود نیروی انسانی، راهکارها و پیشنهادات در محل سالن همایش‌های آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کمبود ۵۴۴ نیرو در سال تحصیلی  جدید

در این جلسه که با حضور رییس اداره حراست، مدیر منابع انسانی و معاون طرح و برنامه مدیریت منابع انسانی استان برگزار شد، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه، گفت: مطمئنا محور توسعه پایدار، داشتن نیروی انسانی است و دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان یک نهاد تربیتی نیاز مبرم به این توسعه پایدار داشته تا رشد جامعه را به همراه داشته باشد.

علیرضا کلیدری افزود: ما امسال به جهت اهمیت کار، در کمیته فضاهای آموزشی و کمیته ساماندهی نیروی انسانی، جلسات مشترک با مدیران استانی برگزار کردیم و نتایج خوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: در سال های اخیر توزیع نیروی انسانی بیشتر به سمت مناطق بوده است و باید نگاه تازه تری به این موضوع داشته باشیم. ما امروز باید نیازها و کمبودها را توزیع کنیم تا شهرستان های بزرگ آسیب کمتری ببینند.

کلیدری اظهار کرد: دهستان بینالود را باید جدا ببینید و بخشی از نیروهای جدیدالاستخدام باید به آن منطقه تخصیص داده شود. دهستان بینالود دارای 29 مدرسه ابتدایی و 69 کلاس درس، شش واحد آموزشی متوسطه اول و چهار واحد آموزشی متوسطه دوره دوم است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: در سال تحصصیلی پیش رو در دوره ابتدایی تعداد 285 نفر، متوسطه دوره اول 173 نفر، متوسطه دوره دوم 79 نفر، فنی حرفه ای 43 نفر و مجموعا با 544 نفر کمبود نیروی انسانی مواجه خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار