حمیدی: بازگشایی مدارس با مدیریت مدرسه‌محوری باشد

ظرفیت‌های خوب مدارس را که پروتکل‌های بهداشتی در آنان رعایت شده به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی کنیم

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد مدیریت افکار عمومی نیاز به مدیریت و عملیات روانی دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی: بازگشایی مدارس با مدیریت مدرسه‌محوری باشد

فریبرز حمیدی در بخش بعدازظهر گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که از صبح امروز به میزبانی اردوگاه شهید باهنر درحال برگزاری است با بیان اینکه محتوای فاخری را از سوی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس در اختیار رسانه‌ها قرار دادیم گفت: مدیریت افکار عمومی نیاز به عملیات روانی دارد؛ باید بازگشایی مدارس با مدیریت مدرسه محوری باشد.

وی با بیان اینکه باورپذیری مردم به کرونا ۹۳ درصد است افزود: باید ظرفیت‌های خوب مدارس را که پروتکل‌های بهداشتی در آنان رعایت شده به خانواده‌ها اطلاع رسانی کنیم.

حمیدی ادامه داد: در مدرسه تربیت معنوی و اخلاقی شکل می‌گیرد افکار عمومی از سوی رسانه‌ها گسترش پیدا می‌کند باید نیاز مخاطب را اطلاع رسانی کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: باید در مدارس روستایی و عشایری که تعداد دانش‌آموزان کم است آموزش حضوری باشد و در فضاهای پرجمعیت متناسب با مصوبات ستاد ملی با کرونا حرکت کنیم لذا باید تعامل موفق با رسانه‌ها داشته باشیم‌.

وی با تاکید بر نهضت اطلاع رسانی خوب، اهداف پیوست رسانه ای را تشریح و تاکید کرد سیاست ما این است هیچ دانش‌آموزی از آموزش محروم نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار