رخشانی‌مهر خبر داد

تخصیص ۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی مدارس

امسال حدود ۹ هزار و ۵۰۰ کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور درباره وضعیت سرویس‌های بهداشتی مدارس و تجهیز این موضوع توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص ۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی مدارس

مهراله رخشانی مهر در بخش بعدازظهر گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که از صبح امروز به میزبانی اردوگاه شهید باهنر درحال برگزاری است پیرامون موضوع آمادگی فضا و سرویس‌های بهداشتی در زمان بازگشایی مدارس اظهار کرد: اعتبارات سازمان در سال ۱۴۰۰ براساس تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان، پروژه‌های نیمه تمام ملی استانی ۷۰۰ میلیارد تومان، پروژه‌های نیازمند با تخریب و بازسازی ۵۲۰ میلیارد تومان، تجهیز سرویس بهداشتی ۴۶۵ میلیارد تومان، کمک به تجهیزات کلاسی و آموزش مجازی ۳۰۰ میلیارد تومان، ایجاد فضای آموزشی سیستان و بلوچستان ۱۸۰ میلیارد تومان، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۰۰ میلیارد تومان، احداث مراکز و دانشگاه فرهنگیان ۵۰ میلیارد تومان و مدارس خارج از کشور ۶ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ برای مدرسه سازی تخصیص اعتبار داشته ایم که رشد بالایی داشته است. امسال حدود ۹ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه را تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم.

معاون وزیر بیان کرد مدیریت سبز در برنامه‌ها مورد تاکید است تا در برق، انرژی و آب صرفه جویی شود در این راستا در اهواز پروژه ای تحت عنوان اولین ساختمان سبز ساخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار