رییس بهزیستی ملارد:

عامل استقلال معلولین، ایجاد دسترسی آسان و حل مشکلات آنها است

ملارد(پانا)- در راستای اهمیت سهولت تردد افراد دارای معلولیت و توانخواهان در سطح شهرستان و دسترسی آسان به امکانات موجود، اولین جلسه کمیته مناسب‌سازی شهرستان ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
عامل استقلال معلولین، ایجاد دسترسی آسان و حل مشکلات آنها است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم ضمن تأکید بر لزوم همکاری ادارات با یکدیگر، گفت: رفع مشکلات موجود و همینطور ایجاد دسترسی آسان معلولین و افراد با توانایی متفاوت به تمامی امکانات موجود در شهرستان و ادارات می‌تواند در استقلال اعتماد به نفس این افراد نقش عمده‌ای داشته باشد.

او در ادامه مطالبی را در خصوص وضعیت تردد در سطح شهر و ضرورت نظارت مطرح کرده و افزود: بازدیدهایی بصورت دوره‌ای توسط کارشناسان مناسب‌سازی اداره انجام می‌شود و بسیاری نکات هم از طریق کارشناسان به تسهیلگران منتقل می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه برگزاری متداوم و مستمر کمیته‌های مناسب‌سازی تاثیر بسزایی در سرعت حل مشکلات معلولین دارد، گفت: همدلی و همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان نقش پررنگی در مهم‌ترین هدف سازمان بهزیستی که همانا خدمت‌رسانی به افراد کم‌توان و نیازمند و افراد با شرایط ویژه را داراست.

در این جلسه مصوبات بسیاری به تصویب رسید که از جمله آن می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی پیمانکاران، مناسب‌سازی برخی بوستان‌ها و مناسب سازی مدارس اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار