آغاز پویش شور عاطفه‌ها و جمع‌آوری مایحتاج تحصیلی ویژه 40 هزار دانش‌آموز نیازمند در فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از آغاز مراسم شور عاطفه‌ها با شعار«با هم مشق محبت بنویسیم»از امروز 20 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در فارس خبر داد و از خیرین و مردم نیکوکار فارس خواست تا با مهربانی خود آمادگی دانش‌آموزان نیازمند را برای شروع سال تحصیلی همراهی کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش شور عاطفه‌ها و جمع‌آوری مایحتاج تحصیلی ویژه 40 هزار دانش‌آموز نیازمند در فارس

محمد بذرافشان، گفت: مراسم شور عاطفه‌ها امسال با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» از 20 شهریور ماه جاری آغاز و تا 11 مهرماه به منظور تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند ادامه دارد.

او افزود: امسال این مراسم در 85 پایگاه ثابت امدادی و 285 مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران استان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه سال گذشته در مراسم شور عاطفه‌ها بالغ بر 27 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال این مبلغ تا 32 میلیارد تومان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس ادامه داد: هم اکنون بیش از 40 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که از این تعداد 538 نفر آنان از نخبگان در زمینه‌های مختلفی همچون علمی، فرهنگی و ورزشی هستند.

بذرافشان در پایان گفت: مردم نیک اندیش استان می توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند از طرق شماره حساب 010273073000 یا شماره کارت مجازی 9376-9970-9918-6037 و یا شماره گیری کد ussd *8877*071*1# نزد کمیته امداد فارس واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار