مدیرسازمان دانش‌آموزی استان اصفهان :

رسالت سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

اصفهان(پانا)- سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در طی جلسات و کارگروه‌های تخصصی فعالیت‌ها و برنامه‌های تشکیلات پیشتازان را بازمهندسی کرده که انشاالله با ابلاغ سازمان مرکز از مهر ماه سال جاری  اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رسالت سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

جلسه هم اندیشی سازمان دانش آموزی استان اصفهان با حضور مسئولین و کارشناسان نواحی و مناطق استان برگزار شد.

عباس زهیری، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان پس از خیر مقدم خدمت مدعوین گفت: رسالت سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است و در این راستا همکاری و مشارکت فعال با آموزش و پرورش را دارد. سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در طی جلسات و کارگروه های تخصصی فعالیت ها و برنامه های تشکیلات پیشتازان را بازمهندسی کرده که انشاالله با ابلاغ سازمان مرکز از مهر ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.
وی در ادامه افزود: بسته تحولی سازمان با عنوان هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی، شروع خوبی داشته که در فرصت باقیمانده باید برنامه ها و فعالیت ها خوب عملیاتی شود.
زهیری گفت: کمبود فضا، اعتبارات ، نیرو و امکانات در سازمان های نواحی و مناطق مشکل اساسی ما است که سازمان مرکز باید در رفع آن توجه ویژه ای داشته باشد.
در ادامه، کارشناس مسئول امور عمومی، مسئول تشیکلات پیشتازان، دبیر مجامع و مجلس دانش آموزی و همچنین مسئول خبرگزاری پانا در ارتباط با حیطه کاری خودشان مطالبی را بیان کردند.
در پایان هر یک از مسئولین نواحی و مناطق ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و کارشناسان استان به ارائه مشکلات و راهکارهای برون رفت از آن را بیان کردند و جلسه با تقدیر از زحمات این عزیزان پایان یافت.

خبرنگار:سام صالحی بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار