مدیر آموزش و پرورش ملارد:

ورزش موثرترین عامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم تجلیل از برترین‌های تربیت‌‌بدنی‌ این شهرستان، بر شایسته سالاری و اهمیت آن در موفقیت‌های کسب شده تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ورزش موثرترین عامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

طی مراسمی با حضور معاون تربیت‌‌بدنی‌ و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از برترین‌های تربیت‌بدنی در سالن اجتماعات شهید طحانی ملارد تقدیر شد.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، در سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت ورزش و تربیت‌‌بدنی‌ در سلامت جامعه، به اتحاد و همکاری ادارات متعدد نظیر فرمانداری، شهرداری، ورزش و جوانان با آموزش و پرورش اشاره کرده و افزود: همراهی ارگان‌های مختلف با کارشناسی تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد باعث پیشرفت بیشتر آن می‌شود.

او در مورد مشکل زمین چمن مجموعه ورزشی شهید ثمری بیان کرد: مشکل مربوط به هزینه انجام چمن مصنوعی، با حمایت خیرین و اداره‌کل نوسازی حل شده و اکنون اخذ سند مالکیت این مجموعه برای اداره آموزش و پرورش با تشکیل جلسات و پیگیری‌های متعدد در حال انجام است و اگر این مهم به تحقق برسد، سرمایه غنی ورزشی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان خواهد بود، چرا که این مجموعه بین سه شهرستان فردیس، شهریار و ملارد واقع شده و تأثیر زیادی در کاهش آسیب ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اجتماعی دارد.

رضایی‌فر خاطرنشان کرد: در مسائل مختلف موضوع شایسته سالاری اهمیت بسیاری دارد و سرلوحه گزینش‌ها و عامل موفقیت‌ها در آموزش و پرورش ملارد اهمیت دادن به این مهم بوده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار