بهره مندی ۸۸ نفر از نعمت سواد در شهرستان فیروزه

فیروزه(پانا)- مدیر آموزش و پرورش فیروزه گفت امسال 88 نفر در شهرستان فیروزه از نعمت خواندن و نوشتن بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی ۸۸ نفر از نعمت سواد در شهرستان فیروزه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه، ابراهیم حیدری، مدیر این اداره با اشاره به اهمیت نقش سواد در زندگی افراد گفت: امسال با برنامه ریزی انجام شده 115 سواد آموز در شهرستان فیروزه شناسایی و زیر نظر 15 آموزش یار نهضت سواد آموزی ، مهارت خواندن و نوشتن را فرا گرفتند ، که از این تعداد 88 نفر در امتحانات پایانی قبول و از نعمت خواندن و نوشتن بهره مند شدند.

حیدری افزود: کلیه فرایند سواد آموزی شهرستان فیروزه در دو مرکز یادگیری محلی در شهر فیروزه و شهرگرماب این شهرستان انجام می شود .

وی گفت: امسال در مجموع 165 سواد آموز در سه دوره سواد ، تحکیم و انتقال در امتحانات پایانی قبول شدند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت آموزشیاران نهضت سواد آموزی، تنظیم تفاهم نامه همکاری مشترک نهضت سواد آموزی با فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی، برگزاری کارگاه مهارت های زندگی ،آموزش خانواده با همکاری مرکز مشاوره، تهیه بروشورهای آموزشی و تبلیغاتی برای جذب سواد آموز، برگزاری حلقه کتابخوانی و برگزاری مکررآزمون های سواد جهت یادآوری را از مهمترین اقدامات انجام گرفته در نهضت سواد آموزی شهرستان فیروزه عنوان کرد.

برای سواد آموزی جامعه هدف (10 تا 49) سال 15 آموزش یار نهضت بصورت آزاد با مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد کار آموزش را در شهرستان فیروزه برعهده دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار