مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

اهتمام همه‌جانبه برای پوشش حداکثری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل ضروریست

ارومیه(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت آموزش و پرورش نهادی است که تلاش می‌کند تا دانش‌آموزان را در تمامی ساحت‌ها تربیت کنند و در این مسیر نیازمند تعامل همه نهادها و اهتمام همه جانبه است.

کد مطلب: ۱۲۱۲۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام همه‌جانبه برای پوشش حداکثری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل ضروریست

مهین منافی روز یکشنبه در جلسه مشترک بین ادارات کل آموزش و پرورش ،زندانهاو دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی بیان کرد: مسوولان تعلیم و تربیت وظیفه دارند در کنار آموزش، مسایل تربیتی دانش آموزان را نیز مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: در این زمینه از تمام توان این مجموعه و از ظرفیت خیرین آموزشی نیز استفاده می شود تا کودکی از تحصیل باز نماند.

منافی با بیان اینکه ارتباط مستمر با والدین در زمینه ارتقای کیفی تعلیم و تربیت لازم است، گفت: آموزش‌های مستمر و اثرگذار منجر به تربیت نسلی مومن و متعهد می شود.

منافی بیان کرد: شناسایی دانش آموزانی که به علت زندانی بودن والدین از تحصیل بازمانده اند و کمک به بازگشت آنان به چرخه تحصیل در دستور کار قرار دارد و با همکاری اداره کل زندانها و خیرین این بخش پیگیری جدی می شود.

معاون سلامت اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش در سطح زندانها بویژه فرزندان بازمانده از تحصیل زندانیان افزود: ترک تحصیل فرزندان بازمانده از تحصیل از دغدغه های اداره کل زندانها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار