تیم تراکتور به هیات فوتبال تحویل داده شد

تبریز(پانا) - در پی تجمعات چند روزه اخیر هواداران تیم و تعطیل کردن تمرین امروز، مدیر عامل باشگاه لحظاتی قبل اطلاع داد تیم به هیات فوتبال تحویل و وضعیت فعلی تیم معلق خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۱۲۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم تراکتور به هیات فوتبال تحویل داده شد

در همین حین روابط عمومی باشگاه تراکتور بیانیه ای در رابطه با این اتفاقات صادر کرد که به شرح زیر است:

باسمه تعالی

با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود ۱۵۰ نفر در روزهای اخیر در محل باشگاه که موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد، به اطلاع می‌رساند، با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیات فوتبال استان، تصمیم هیات مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه از امروز بر عهده هیأت فوتبال آذربایجان شرقی بوده و تیم تحویل آنان می‌گردد.

تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور به دنبال حواشی اخیر که در حساس‌ترین برهه تیم اتفاق افتاده، اتخاذ شده و از امروز مسوولیت تیم بر عهده هیأت فوتبال استان است و درخصوص بحث مالکیت باشگاه نیز هیات مدیره هلدینگ تصمیم گیری خواهدکرد.

بعد از اتفاقات زیاد و بخصوص جدایی سه کاپیتان تیم ملی از تراکتور و فسخ کردن های پی در پی بازیکنان و تحمیل هزینه های سنگین توسط دلالان به تیم و معضلات پیش رو هواداران در اعتراض به ضعف مدیریت دست به تجمع زدند تا اعتراض خود را نشان دهند که پس از چندین روز میتوان گفت نتیجه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار