برگزاری دومین جلسه کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۹

تهران(پانا)- در دومین جلسه کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان، اقدامات مربوط به برگزاری کنگره شهدای استان مورد تشریح و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۱۲۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جلسه کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۹

دومین جلسه کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۹، برای برگزاری کنگره شهدای استان تهران به مدیریت هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، برگزار شد.

حنیف نیا، در این جلسه با قدردانی از پیگیری سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۹ تهران جهت برگزاری منظم جلسات دو هفته یکبار کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۹ برای کنگره شهدای استان تهران از اعضای این جلسه خواست تا با توجه به زیرساخت های موجود در فضای مجازی و همچنین سامانه دانش آموزی شاد، بهترین فرصت برای تولید محتوای مربوط به شهداء و انتشار منظم و هفتگی آن از اول مهرماه در فضای مجازی منطقه در دستور کار کارگروه های تخصصی منطقه قرار گیرد.

در این جلسه همچنین فرماندهان سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، کارشناس مسوولین شاهد و امور ایثارگران، قرآن عترت و نماز همچنین مسوولین واحدهای فرهنگی، هنری و سازمان دانش آموزی به ارائه نکته نظرهای خود پرداخته و برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به تصویب اعضای جلسه رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار