وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) تبریز:

مردم و مسئولان، همانند دوران دفاع مقدس پای کار هستند

تبریز(پانا)- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) تبریز ضمن اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان و مردم گفت واکسن کرونا به مقدار کافی از هفته آینده وارد کشور می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۲۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم و مسئولان، همانند دوران دفاع مقدس پای کار هستند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مرکز همودیالیز ۱۲۲ تختخوابی و پیوند اعضا بیمارستان امام رضا (ع) تبریز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اولویت های دولت در مقابله با کرونا، واکسیناسیون است که خوشبختانه همه دستگاه ها و مردم در این زمینه پای کارند و استقبال مردم خوب است.

بهرام عین اللهی افزود: در بازدیدی که از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تبریز داشتم تلاش همگانی برای ریشه کنی این بیماری را مشاهده کردم و مردم و مسئولان، همانند دوران دفاع مقدس پای کار هستند.

وی ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و دوری از تجمعات گفت: مردم باید دقت کنند کرونا نگیرند چرا که این عوارض بعد از کروناست که منجربه مرگ و میر می شود و تجهیزات و امکانات هر چقدر هم که بیشتر باشد باز نمی توان کاری کرد.

عین اللهی با اشاره به امکانات و تجهیزات و اساتید و پرسنل مجرب مستقر در بیمارستان امام رضا تبریز، گفت: با بهره گیری از این امکانات و استقبال مردم از واکسیناسیون، تا دو سه روز آینده، تبریز از پیک عوارض کرونا عبور می کند و مرگ و میر کاهش می یابد.

وزیر بهداشت در جریان سفر یک روزه خود به تبریز و آذربایجان‌شرقی، از مراکز درمانی تبریز و سراب، مجتمع خوابگاهی و مراکز واکسیناسیون بازدید کرده است و در ادامه با امام جمعه تبریز و هیات رییسه علوم پزشکی این شهر دیدار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار