تاکید آشتیانی بر حمایت از ماموریت‌های حساس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

تهران (پانا) - رئیس و معاونان سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور در دفتر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با امیر آشتیانی دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید آشتیانی بر حمایت از ماموریت‌های حساس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور با عرض تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع از وی به عنوان فرماندهی متعهد با تجربه و با سابقه درخشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستادکل نیروهای مسلح یاد کرد و افزود: به حمدالله جنابعالی در تمامی مسئولیت‌های گذشته موفق و سربلند بوده‌اید و مورد اعتماد فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و توانستید بالاترین رای اعتماد را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کسب کنید که این موجب افتخار و سربلندی نیروهای مسلح، وزارت دفاع و صنعت دفاعی خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع حضور امیر سرتیپ آشتیانی با سابقه درخشان در نیروهای مسلح را موجب تحول و پیشرفت و ارتقای صنعت دفاعی دانست و خاطرنشان کرد: انشاءالله با کمک و یاری جنابعالی و مجموعه وزارت دفاع خواهیم توانست منویات و تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا را در حوزه عقیدتی سیاسی جاری و ساری کنیم.

آقاجانپور ارتقای بصیرت و هوشیاری معنوی و پرورش فکری و روحی آحاد کارکنان و خانواده کارکنان و رعایت موازین شرعی را از مهم‌ترین ماموریت‌های عقیدتی سیاسی وزارت دفاع دانست و خاطرنشان کرد، امیدواریم در این دوره نیز بتوانیم به دستاوردهای گرانسنگی در حوزه‌های معنوی، فرهنگی و بصیرتی در وزارت دفاع دست یابیم.

امیر سرتیپ آشتیانی نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات فرهنگی و معنوی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در طول سالهای اخیر خاطرنشان ساخت: تمام سعی و تلاش مجموعه وزارت دفاع بر پایه ترویج و نشر معارف احکام اسلام، خدا محوری، معنویت افزایی، دین مداری و ارتقای انگیزه‌های الهی کارکنان و خانواده آنها خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر اعلام آمادگی کامل جهت حمایت و پشتیبانی از ماموریت‌های خطیر و حساس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار