معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد:

برگزاری دوره مجازی آموزش تولید محتوای الکترونیک چندرسانه‌ای و سواد رسانه ویژه همکاران دوره ابتدایی

بجنورد (پانا) -معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از برگزاری دوره مجازی آموزش تولید محتوای الکترونیک چندرسانه‌ای و سواد رسانه ویژه همکاران دوره ابتدایی خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره مجازی آموزش تولید محتوای الکترونیک چندرسانه‌ای و سواد رسانه ویژه همکاران دوره ابتدایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، حمید بدخشان در توضیح این خبر افزود: دوره آموزش تولید محتوای الکترونیکی و سواد رسانه با هدف توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی در حوزه فناوری، تولید محتوای الکترونیکی، تنوع و کیفیت بخشی به محیط یاددهی و یادگیری در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره بصورت مجازی در پیام رسان شاد از ۶ام شهریور ۱۴۰۰ شروع و برای بیش از ۴۵۰۰ معلم، مدیر، معاونین آموزشی، راهبران آموزشی، نیروهای غیردولتی، خرید خدمات و... به مدت دو هفته برگزار خواهد شد.

بدخشان افزود: ۲۰ ساعت دوره ضمن خدمت برای شرکت کنندگان در این جشنواره بعد از برگزاری آزمون های تئوری و عملی و کسب نمره قبولی درج خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی در پایان خاطر نشان کرد: پس از پایان دوره و ارائه فعالیت های عملی همکاران جشنواره ای تحت عنوان بهترین های تولید محتوا همکاران دوره ابتدایی استان برگزار خواهد شد که از نفرات برتر به نحو شایسته تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار