حضور فعال طلاب گروه جهادی «رشد» در بیمارستان‌های کرونایی قم

قم (پانا) - مدیر گروه تبلیغی رشد دفتر تبلیغات اسلامی گفت پیرو تاکید رهبرمعظم انقلاب درخصوص همکاری تمامی نهادها درروند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد این عرصه شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال طلاب گروه جهادی «رشد» در بیمارستان‌های کرونایی قم

حجت‌الاسلام «حسنعلی خوئینی» مدیر گروه تبلیغی رشد دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور فعال اعضای این گروه در بیمارستان‌های کرونایی شهر قم گفت: پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند.
مدیر گروه تبلیغی رشد به موضوع ایام تبلیغی دهه اول ماه محرم سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های جهادی در بیمارستان‌های کرونایی شهر قم از روز اول ماه محرم ۱۴۰۰ با حضور طلاب و جهادگران توانمند در این عرصه شروع شده و ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این موسم تبلیغی بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و جهادگران حضور پیدا کرده که با آرامش بخشی و امید دهی به بیماران کرونایی و همچنین توزیع آبمیوه و آش به آنان در پی کاستن از خستگی‌های کادر درمان هستند.
حجت‌الاسلام خوئینی گفت: علاوه بر همکاری‌های شبانه روزی با کادر درمان، در فرصت و مکان‌های مناسب مبلغان این گروه اقدام به خواندن روضه حضرت سید الشهدا (ع) نیز می‌کنند تا بدین وسیله بیماران کرونایی و کادر درمان نیز از فیض حضور در عزاداری‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بهره مند شوند.
وی ادامه داد: از همه طلاب و مبلغان گرامی توانمند دعوت می‌شود در صورت تمایل به حضور در این حرکت جهادی، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی و کد ملی و نام پدر) را به شماره ۰۹۱۲۱۵۲۴۳۰۰ پیامک کنند تا با حضور در این حرکت جهادی، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشورمان بار دیگر ثابت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار