به منظور دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو ویژه دوره توانمندسازی؛

نحوه و شرایط مصاحبه دبیران شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

تهران(پانا)- مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از نحوه و شرایط مصاحبه برای دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو ویژه دوره ضمن خدمت توانمندسازی دبیران شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نحوه و شرایط مصاحبه دبیران شهرستان‌های  استان تهران اعلام شد

نیلوفر محلوجی به پانا گفت: در پی برگزاری دوره توانمندسازی دبیران تحت عنوان «مهارت‌های آزمایشگاهی فناوری نانو» که به همت باشگاه نانو و معاونت آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای دبیران شهرستان‌های استان تهران به مدت دو هفته بصورت آنلاین از تاریخ 19 تیر الی 4 مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، به دبیرانی که موفق به کسب حدنصاب ۶۰‌درصد نمره از آزمون پایان دوره شدند، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود که نحوه دریافت گواهی پایان دوره در اطلاعیه‌های بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: همچنین دبیرانی که حدنصاب ۷۰‌درصد از آزمون پایان دوره را کسب نموده و تمایل دارند گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو را دریافت کنند، می‌بایست در مصاحبه‌ آنلاینی که هفته آخر شهریور‌ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود، شرکت کنند. لازم است علاقمندان پیش از انجام مصاحبه تا تاریخ ۲۳ شهریور‌ماه ۱۴۰۰ فرم تکمیل شده مشخصات خود را به همراه فایل ارایه و یک فیلم تدریس با شرایطی که گفته شده، به آدرس ایمیل education@nanoclub.ir ارسال کنند.

محلوجی ادامه داد: طبق رایزنی‌های انجام شده با بنیاد آموزش نانو، این فیلم‌ها توسط کارشناسان این بنیاد داوری خواهد شد و بخشی از امتیاز نهایی را تشکیل می‌دهد؛ پس از داوری فیلم‌های ارسالی‌، زمان‌بندی مصاحبه‌ها به اطلاع دبیران می‌رسد. به فایل‌های ارسالی بعد از تاریخ ۲۳ شهریور‌ماه ترتیب اثر داده نخواهد شد و عدم ارسال فیلم خواسته شده تا تاریخ مذکور به منزله انصراف از مصاحبه تلقی خواهد شد.فیلم ارسالی باید شامل ارایه و تدریس فایل پاورپوینت با یکی از موضوعات مشخص شده باشد. شرایط و جزییات تهیه این فیلم را از اینجا دریافت کنید و جهت دریافت اطلاعات دقیق‌تر به این سایت مراجعه کنید.

کدملی و منطقه آموزش و پرورش دبیرانی که موفق به کسب حدنصاب ۷۰ درصد در آزمون پایان دوره شده‌ و از سوی بنیاد آموزش نانو برای دریافت گواهی توانمندی تدریس نانو به مصاحبه دعوت شده اند، را در لینک زیر مشاهده کنید.

https://filebin.net/hu1aym88rd9i74tw

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار